לרכישה באינטרנט בלבד: סיאט ארונה סטייל X

יבואנית סיאט מרחיבה את פעילות המכירה שלה באתר האינטרנט של החברה, ומתחילה בשיווק סיאט ארונה סטייל X, רמת גימור חדשה ומאובזרת לרכב הפנאי הקומפקטי, שתוצע במחיר של 112,900 שקלים לרכישה באתר בלבד.

ששי כהן 14 באוג, 2019
סיאט ארונה סטייל X

שנה לאחר שהשיקה צ'מפיון מוטורס פלטפורמה המאפשרת תהליך דיגיטלי לרכישת רכב ישירות באונליין באתר סיאט, עם דגם האיביזה Xcellence,  מרחיבה החברה את פעילותה בתחום המכירות און ליין עם צירוף הקרוסאובר העירוני סיאט ארונה שיוצע ברמת גימור חדשה "סטייל X" למבצעים רכישה באינטרנט בלבד.


רמת הגימור החדשה המבוססת על דגם הסטייל כוללת בנוסף: מושבי קומפורט קדמיים וריפוד משודרג, גג בשני צבעים, גימור דלתות PVC, מערכת שמע BEATS של Dr. Dre עם 6 רמקולים וסאבוואפר, חישוקי 17" ועוד, המצטרפים לאבזור המוכר של רמת הגימור "STYLE" הכולל בין השאר: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע "8 נשלטת מההגה עם דיבורית BT, חיבורי USB, AUX ו-SD, קישוריות לסמארטפון FULL LINK, חלונות אחוריים מושחמים, בקרת אקלים CLIMATRONIC מפוצלת, מראות צד מתקפלות חשמלית עם הפשרת אדים, פתיחת דלתות והנעה ללא מפתח, חיישני אורות וגשם, הגה מתכוונן לגובה ולעומק, מערכת להתראת לחץ אוויר נמוך בצמיגים, מחשב דרך, מערכת Stop & Start — לכיבוי והנעת המנוע בעצירות לחיסכון בדלק ועוד.

מעבר לכך, מדובר באותה יחידת כח הכוללת: מנוע טורבו 1.0 ליטר 115 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית עם 7 הילוכים, המציעים תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10 שניות, מהירות מרבית של 182 קמ"ש וצריכת דלק של 20 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

מחיר סיאט ארונה סטייל X נקבע על 112,900 שקלים. 

_________________________________________________________________________________________________________________

מעוניינים לרכוש את סיאט ארונה ברמת הגימור "STYLE" בתנאי 0 ק"מ מליסינג במחיר אטרקטיבי יותר? הכניסו פרטים כאן ונציגי חברת הליסינג ישובו אליכם בהקדם. (מודעה)

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם





    עוד מחדשות רכב