מאזדה משיקה את ZOOM – מתחם תוכן דיגיטלי למותג

אם תהיתם מה מקור השם של מותג מאזדה, או מי האספן שמחזיק כ-120 רכבי מאזדה (בגרמניה בכלל), בבלוג התוכן החדש של מאזדה, תוכלו למצוא שלל כתבות על דגמי היצרן, פודקאסטים ועוד, שאמורים לחזק את הקשר של הלקוחות עם המותג היפני.

ששי כהן 11 בדצמ, 2018
מוזיאון מאזדה בגרמניה

חברת "דלק מוטורס", יבואנית מאזדה בישראל, משיקה מתחם דיגיטלי חדש שיספק שירות סביב עולמות התוכן של מותג הרכב מאזדה, שייקרא ZOOM"  – בלוג על הדרך". בשונה משלל אתרים חדשים שמנסים דווקא להתחיל את מהפכת מכירות הרכב דרך האינטרנט, במקרה הזה לא מדובר בשירות נוסף של מכירות דגמי מאזדה, אלא בחיזוק הקשר בין הלקוחות למותג, באמצעות שלל כתבות, פודקאסטים וגם הצצה מרתקת לתרבות היפנית.


בבלוג החדש תוכלו ליהנות מתוכן אינטראקטיבי מגוון ועדכני אודות המותג היפני מאזדה מהארץ ומהעולם. בבלוג יתפרסמו אייטמים חדשותיים המתעדכנים בזמן אמת, החל בדגמים חדשים, פריצות דרך טכנולוגיות, תארים ופרסים וכן סדרת כתבות צבע מפתיעות מעולם המותג. כך למשל, אז אם תהיתם מה מקור השם של מותג מאזדה, מי האספן הגרמני שמחזיק כ-120 רכבי מאזדה או מה הקשר בין סושי מאסטר לרופא – תוכלו מעתה לקרוא את כל התשובות אפשר במתחם התוכן הדיגיטלי הרשמי של מאזדה.

במסגרת הבלוג משיקה החברה סדרת פודקאסטים בהגשת איש הרדיו המוערך דרור רפאל, סביב עולמות התוכן של מאזדה, וכך תאפשר לקוראי הבלוג להאזין לתוכן גם בדרך לעבודה ולא רק באמצעות קריאה ממסך הנייד או המחשב".

לדברי יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית, דלק מוטורס: "אנחנו גאים להיות היבואן הראשון שמשיק מתחם תוכן דיגיטלי שכזה. קהל הלקוחות שלנו השתנה – הם כבר לא צורכים רק מוצר, אלא שואפים לגעת בעולמות התוכן שהמותג מייצג עבורם. אנחנו רואים חשיבות אדירה בטיפוח מערכת היחסים שלנו עם הצרכנים, ורואים את הקשר ההדוק בינה לבין הממשק המכירתי – לפני, בזמן ואחרי"

קישור לבלוג של מאזדה לחצו כאן