מאזדה תחשוף רכב פנאי קומפקטי חדש בתערוכת ז'נבה

מאזדה תחשוף בחודש הבא בתערוכת ז'נבה רכב פנאי קומפקטי חדש, שיהיה הדגם השני בדור החדש של דגמי היצרן, אחרי מאזדה 3 החדשה שפותחת עידן חדש של מכוניות בחברה.

ששי כהן 05 בפבר, 2019
קרוסאובר חדש מאזדה 2019

יצרנית המכוניות היפניות מאזדה תציג בחודש הבא בתערוכת הרכב של ז'נבה, קרוסאובר קומפקטי חדש, שיוצג ליד מאזדה 3 החדשה, מאזדה MX-5 מיאטה בגרסת 30 שנה לדגם ו-CX-5 מעודכן קלות לדגמי 2019


.

לעת עתה, מאזדה לא חושפת עדיין תמונות או פרטים אודות הקרוסאובר הקומפקטי החדש שלה, ולא ברור אם מדובר בדור שני ל-CX-3, או רכב חדש לחלוטין שיתברג בין ה-CX-3 המבוסס על ה-2 הקטנה, ל-CX-5 המשפחתית. (אולי CX-4). בינתיים החברה מפרסמת רק טיזר מוחשך של חלקה האחורי של המכונית החדשה, ומסתפקת בהצהרה שמדובר בדגם השני בעידן המכוניות החדשות של מאזדה, אחרי מאזדה 3 החדשה, וכמו האחות המשפחתית, גם הוא יזכה למנועי ה-Skyactiv החדשים של מאזדה, כולל בטכנולוגיית ה- SPCCI החדשנית של החברה, המבטיחה הצתה בדחיסה עם בקרת ניצוץ.

לצידו של הקרוסאובר החדש, יעמדו על במת מאזדה בתערוכה גם מאזדה 3 החדשה (בגרסאות סדאן והאצ'בק), גרסת 30th Anniversary למאזדה מיאטה MX-5 שחוגגת 30 שנה מאז הוצגה בתערוכת הרכב של שיקאגו ב-1989 וכן מאזדה CX-5 שזוכה לעדכונים קלילים בתא הנוסעים ומתחת למכסה המנוע לדגמי 2019.