מאזדה 5 החדשה 2010

המיניוואן הקומפקטי הפופולארי של מאזדה מתעדכן לקראת 2010. צפוי להגיע לארץ בחודשיים הקרובים. שנתיים וחצי לאחר מתיחת הפנים למאזדה 5 , חושפת הבוקר מאזדה פרטים ראשונים על ה 5 החדשה שעברה מקצה שיפורים נרחב. בדגם החדש מיישרת מאזדה 5 קו עם העיצוב העכשווי של דגמי מאזדה ומקבלת פנים חדשות הכוללות את הגריל המוכר ממאזדה 3…

ששי כהן 20 בינו, 2010

המיניוואן הקומפקטי הפופולארי של מאזדה מתעדכן לקראת 2010. צפוי להגיע לארץ בחודשיים הקרובים.

שנתיים וחצי לאחר מתיחת הפנים למאזדה 5 , חושפת הבוקר מאזדה פרטים ראשונים על ה 5 החדשה שעברה מקצה שיפורים נרחב.
בדגם החדש מיישרת מאזדה 5 קו עם העיצוב העכשווי של דגמי מאזדה ומקבלת פנים חדשות הכוללות את הגריל המוכר ממאזדה 3 החדשה, יחידות תאורה חדשות ופגוש חדש. מבט מהצד מגלה 2 "פסי זרימה" חדשים אשר נלקחו מדגם קונספט העונה לשם "נאג'רה " ומסמל זרימה.
חלקה האחורי של המכונית עבר עדכון מקיף ומקבל פנסי תאורה חדשים הנמשכים לצדי המכונית לצד שינוי עיצוב נוספים.

מאזדה 5 החדשה 2010

מאזדה 5 החדשה 2010

תא הנוסעים עובר שדרוג נרחב וכולל לוח שעונים חדש ,הגה חדש ושיפור באבזור ובאיכות החומרים. סידור 7 המושבים אמור להיות עם יותר אפשרויות משחק לטובת הגדלת המרווח לנוסעים או שטח ההטענה.
עוד בדגם החדש יחידות כח חסכוניות יותר בדלק וידידותיות יותר לסביבה. מנוע הבנזין 2.0 ליטר מקבל הזרקת דלק ישירה ומערכת I STOP אשר מכבה את המנוע בזמן עצירה לטובת חיסכון בדלק. לטענת מאזדה בדגם החדש פליטת ה CO2 נמוכה ב 15% מהדגם היוצא.
מנוע חדש בנפח 1.8 ליטר מצטרף להיצע ואמור יחד עם גיר ידני 6 הילוכים להיות חסכוני במיוחד אך ככל הנראה לא יגיע לארץ לפחות עד שתשודך לו תיבת הילוכים אוטומטית.
מאזדה 5 החדשה תוצג רשמית בתערוכת ג'נבה במרץ 2010 וככל הנראה תגיע לארץ מיד לאחר הצגתה.

 

עוד מחדשות רכב