מאזדה 6 החדשה 2019 ומאזדה CX-3 המחודשת בישראל

דלק מוטורס יבואנית מאזדה, השיקה הבוקר את מאזדה 6 החדשה ומאזדה CX-3 המחודשת, המיישרות קו עם אסטרטגיית היצרן ומיצובן החדש של המכוניות כאלטרנטיבה נגישה למותגי פרימיום, עם שדרוג נוסף של האיכות, האבזור, הבטיחות וחטטית הנהיגה.

ששי כהן 10 בינו, 2019
מאזדה 6 החדשה 2019

מכוניות שאנשים רוצים לנהוג בהם

חברת דלק מוטורס, יבואנית מאזדה, השיקה הבוקר באירוע נהיגה חוויתי את מאזדה 6 החדשה ומאזדה CX-3 המחודשת לשנת 2019. צמד הדגמים החדשים הינם דוגמה נוספת לשינוי העמוק שעובר על מאזדה בשנים האחרונות, מ-"מכונית העם" או "מכונית הליסינג", לעידן החדש של מאזדה שמכוונת מאוד מאוד גבוה (טכנולוגית, עיצוב, איכות, הנאה) על מנת לשרוד בעולם התחרותי, כפי שתיאר זאת שחר שמש מנכ"ל דלק מוטורס. המטרה: מכוניות שאנשים רוצים לנהוג בהם (בניגוד לצריכים). השינוי המיצובי כולל את כל דגמי החברה, שמוצעים כולם גם בגרסאות יוקרתיות כולל המאזדה 2 שמוכרת מדי שנה בארץ 500-600 מכוניות מגרסת ה- PURE WHITE הבכירה הכוללת ריפודי עור ואבזור יוקרתי כסטנדרט.



כיצרן קטן במונחים בעולם, היתה חייבת מאזדה לייצר כיום כ-3 מיליון רכבים כדי לשרוד בעולם, ובמקום זאת, היצרן שינה כיוון בשנים האחרונות עם מיצוב מחודש כאלטרנטיבה נגישה יותר למותגי הפרימיום. את השנה האחרונה סיימה מאזדה עם יצור של 1,658,727 מכוניות בעולם.

מאזדה 6 החדשה 2019 – ספינת הדגל של מאזדה

מאזדה 6 החדשה (מתיחת פנים מקיפה לרכב ועדכון שלישי לדור הנוכחי שהוצג ב-2013 ) ששיווקה החל היום, עוברת בגרסה החדשה שלה את אותו שדרוג יוקרתי שעברה ה-CX-5 לפני שנה וחצי, ומיצוב כספינת הדגל של מאזדה. הדגם זוכה לליטוש העיצוב החיצוני, הכולל חזית מחודשת, שלל תוספות כרום לשדרוג המראה היוקרתי, תוספת של פנסי חזית צרים ומעוצבים בטכנולוגיית LED בכל רמות הגימור וחישוקי גלגלים קלים בעיצוב חדש. בתוך תא הנוסעים רושמת ה-6 החדשה עיצוב חדש לחלוטין, וקפיצת מדרגה נוספת באיכות וקריצה לעולם הפרימיום, עם אבזור יוקרתי כסטנדרט הכולל: מושבי עור (בצבע לבן או שחור) ומשטחי עור שמצפים חלקים מהדשבורד, מולטימדיה עם מסך "8 תומכת עברית ואפל קארפליי, מושבים חשמליים ועוד. גרסת ה-" SIGNATURE" החדשה מבטיחה כבר אלטרניטיבה אמיתית למכוניות סאלון יוקרתיות, עם חומרים באיכות הגבוהה ביותר ושילוב של עץ מסוג ZEN ממנו בונים כלי נגינה יפנים, עור הפוך בקונסולה ובדלתות בצבע חום, ריפודי עור נאפה בצבע חום למושבים, לוח שעונים דיגיטלי מלא, חימום וקירור המושבים, ועוד.מאזדה 6 החדשה 2019

בעידן בו מכונית המנהלים איבדה את הנחשקות שלה ומאזדה לא שיחקה שם כמעט בשנים האחרונות, מצהירים במאזדה שהדור החדש של ה-6 יחזיר את הביקוש בקטגוריה גם לדגם הזה. הדגם ישווק בגרסת הכניסה עם מנוע ה-2.0 ליטר 165 כ"ס, כאשר הגרסה העיקרית שהולכת להיות בארץ היא גרסת ה-2.5 ליטר 195 כ"ס. כל הדגמים ישווקו עם חבילת בטיחות מקיפה כסטנדרט. מחיר הדגמים יחל ב-169,900 שקל לדגם ה-2.0 ליטר, 179,900 שקל לדגם ה-2.5 ליטר ועד ל-199,900 שקל לדגם ה- SIGNATURE היוקרתי ביותר.

מאזדה CX-3 המחודשת 2019

מאזדה CX-3 המחודשת 2019

מאזדה CX-3 – שגרירה חדשה לדור החדש

מאזדה CX-3, הקרוסאובר הקומפקטי של החברה שהושק בארץ לפני קרוב לשנתיים (ובאיחור ניכר משאר העולם), זוכה למתיחת למתיחת פנים קלה יותר, הכוללת עדכוני עיצוב קלים לעיצוב החיצוני והפנימי, עם חזית וזנב חדשים, מושבים בעיצוב חדש, קונסולת מכשירים מרכזית חדשה והבטחה לשיפור איכות וחווית הנסיעה הודות לכיול מתלים מחודש ושיפור הבידוד מרעשי חוץ. המטרה: שדרוג הדגם כשגריר הטוב ביותר לחזונה של מאזדה בעידן החדש. הדגם ישווק עם אותו מנוע בנזין מוכר, בנפח 2.0 ליטר המפיק 156 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. אחרי גרסאות ה-"ספיישל אדישן" של ה-2 וה-MX-5, זוכה ה-CX-3 החדשה גם למהדורה מוגבלת כזו (50 יחידות) עם ריפודי עור נאפה בצבע חום, מושב נהג, חשמלי, חישוקי "18 ושלל נגיעו קוסמטיות בתא הנוסעים. מחיר הדגם יחל ב-137,000שקל לדגם ה- ZOOM ועד ל-151,000 שקל לדגם ה-Special Edition.