מבחני ריסוק חדשים: ב.מ.וו מככבת, פיג'ו וג'יפ מאכזבים

ארגון הבטיחות האירופאי Euro Ncap מפרסם תוצאות ריסוק חדשות: ב.מ.וו סדרה 1 ו-3 החדשות מצטיינות, אך פיג'ו 208 החדשה וג'יפ צ'ירוקי החדש מאכזבים עם 4 כוכבים בלבד.

ששי כהן 10 באוק, 2019
ב.מ.וו סדרה 3 החדשה ריסוק

ארגון הבטיחות האירופאי Euro Ncap מפרסם 4 תוצאות מבחני ריסוק חדשים לדגמים חדשים שהוצגו לאחרונה, כאשר צמד דגמים של ב.מ.וו משיגים את הציון המירבי וצמד דגמים מבית פיג'ו וג'יפ מסתפקים בציון של 4 כוכבים.


הדור השלישי של ב.מ.וו סדרה 1, אשר נחשף השנה ומצויד לראשונה בהנעה קדמית במקום אחורית, זוכה בציון המירבי של 5 כוכבים במבחן הריסוק. הדור העשירי של ב.מ.וו סדרה 3, משיג אף הוא ציון מלא של 5 כוכבים, אך עם ציונים גבוהים יותר בחלוקה לפרמטרים הנבחנים השונים.

מנגד, הדור השני של מכונית הסופר-מיני פיג'ו 208, מאכזב עם ציון של 4 כוכבים בלבד, וזאת בשעה שהדור הראשון שלו דווקא זכה בחמישה כוכבי בטיחות. חשוב להדגיש שהדור החדש לא פחות בטיחותי, אלא שדרישות ארגון הבטיחות עלו מאוד בשנים האחרונות, ולכן הוא מתקשה להשיג את הציון המלא.

גם ג'יפ צ'ירוקי החדש מסתפק בארבעה כוכבי בטיחות, ובדומה ל-208 גם הוא זכה בסיבוב הקודם ב-2013 בציון מלא של 5 כוכבים, כאשר כעת הוא מתקשה לשחזר את התוצאה לנוכח הדרישות הגבוהות מבעבר.



עוד מחדשות רכב