מבצעי רכב למלחמה: יונדאי, מיצובישי ואורה במבצע

לרגל המצב והירידה במכירות בשל המלחמה, יוצאת כלמוביל יבואנית יונדאי, מיצובישי ואורה במבצע "כלמוביל על בטוח" הכולל הנחות כספיות, מימון מיוחד לתקופה ואפילו אופציה להחזיר את הרכב שקנו עד שנה מיום הקניה מכל סיבה.

מדור שיווקי 22 בנוב, 2023
יונדאי איוניק 6

חברת כלמוביל מצטרפת לגל יבואני הרכב המכריזים על אירועי מכירות מיוחדים לרגל המלחמה, ויוצאת במבצע חדש תחת השם"כלמוביל על בטוח" בו יוצעו שלל דגמי יונדאי, מיצובישי ואורה בהטבות שונות, אשר יקנו יציבות ובטחון ברכישה ללקוחות בימים של חוסר וודאות. 



כלמוביל מדווחים שלאחר שבשבוע הראשון של המלחמה נרשמה ירידה דרמטית בהתעניינות ברכישה בשוק הרכב, נרשמת מגמת עליה ברורה ועקבית משבוע לשבוע בהתעניינות ובהזמנות בפועל של רכבים חדשים ובפעילות הטרייד אין (משומשות) של החברה. כמחצית מהציבור מרגיש מאז תחילת המלחמה "חוסר וודאות כלכלית" ובנוסף, במחקר שערכה כלמוביל במהלך החודש, נמצא כי הצרכנים מעוניינים בעיקר בגמישות לסיטואציות מורכבות כמו במקרים שלקוח נאלץ להחזיר את הרכב וכמו כן בפתרונות מימון והנחות מזומן.

אפשרות להחזיר את הרכב עד שנה מיום קבלתו

במסגרת המבצע וחבילת ההטבות ניתן יהיה לרכוש כל רכב של כלמוביל ממותגי יונדאי, מיצובישי ו-ORA ולהחזירו לחברה מחלוף 3 חודשים מעת ביצוע ההזמנה ועד שנה ממועד עליית הרכב לכביש, במידה ומתחרטים מכל סיבה שהיא. 

הנחות על דגמים נבחרים

בנוסף תעניק כלמוביל הנחות כספיות על מספר דגמים כמו למשל: יונדאי טוסון Prestige בהנחה של 5,000 ₪, טוסון Panoramic בהנחה של 7000 ₪, איוניק 5 Luxury 2X4 בהנחה של 5,000 ₪, איוניק 5 Luxury 4X4 בהחה של 12,000 ₪, איוניק 6 Luxury 4X4 בהנחה של 12,000 ₪ ואיוניק 6 Luxury 4X4 בהנחה של 15,000 ₪. 

במותג אורה יוצע ה-Funky Cat 300 פרו פלוס בהנחה של 5,000 ₪. במותג מיצובישי יוצעו מיצובישי ASX Intense בהנחה של 5,000 ₪, אקליפס Intense בהנחה של 7,000 ₪, אאוטלנדר Executive ו- Instyle בהנחה של 5,000 ₪ ועוד.

הטבה נוספת שתעניק כלמוביל ללקוחות היא אופציה של "3 חודשי גרייס"; רכישה ותחילת תשלום 3 חודשים לאחר מועד הרכישה בעסקת מימון של כלמוביל, עד 85% ממחיר הרכב. 

מעבר לכך יוענק אבזור מתנה על מגוון דגמים, בין היתר מרימי שמשות, חיישני רוורס, מערכות איתור, קודניות, סוגרי גג, עמדות טעינה ועוד.

מעוניינים באחד מדגמי יונדאי, מיצובישי או אורה וקבלת הצעת מחיר לכל אחד מדגמי החברה, כולל אפשרות לנסיעות מבחן, מימון וטרייד אין? השאירו פרטים כאן ונציגי החברה ישמחו לשוב אליכם בהקדם. 

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם