מבצע בלקסוס: ליסינג פרטי גמיש עם התחייבות לשנה בלבד.

חוששים מהתחייבות ארוכת טווח? יבואנית לקסוס מחדשת את פעילותה בהדרגה ויוצאת במבצע מיוחד, הכולל מימון ללא ריבית וליסינג פרטי עם אופציה להחזיר את הרכב בתום שנה בלבד וללא קנס.

ששי כהן 30 באפר, 2020
לקסוס ES 2020

חברת לקס מוטורס, יבואנית לקסוס, מודיעה על פתיחה מחדש של אולמות התצוגה וחזרה חלקית לשגרה בעידן הקורונה, עם מבצעים חדשים לעידוד המכירות בתקופה בה נעצר כמעט לחלוטין שוק הרכב. אולמות התצוגה יפעלו לפי הנחיית משרד הבריאות (כמתחייב מהתו הסגול), כולל אפשרות של רכישה מהבית עם שיחת וידאו לנציג מכירות ואפשרות לנסיעת מבחן ומסירת רכב בבית הלקוח, במטרה לשמור על סביבה בטוחה ובריאה בקרב עובדי ולקוחות החברה. 



כך למשל, יוצאת היבואנית במסלול ליסינג פרטי ייחודי בענף היוקרה, כאשר שלל דגמים יוצעו במסלול ליסינג גמיש המאפשר החזרה מוקדמת של הרכב, בחלוף 12 חודשים בלבד, וזאת ללא כל תשלום קנס. בנוסף, מציעה החברה אשראי לרכישת רכב ב-0% ריבית וללא הצמדה, עד ל-70% משווי הרכב.

לדברי דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל: "בימים אלה, בהם כולנו מתמודדים עם משבר הקורונה העולמי, לנו כחברת רכבי יוקרה האמונה על מתן שרות ברמה הגבוהה ביותר, היה חשוב לפתח ולהציע ללקוחותינו מסלולים ייחודיים שיהפכו את תהליך רכישת הרכב לנוח, בטוח ומשתלם מאי פעם. כשברקע לא מעט מנותני האשראי מצמצמים היקפים או מעלים ריביות, המסלולים שאנו מציעים מלווים בתנאים תחרותיים, בריבית 0%, ובשילוב עם עסקאות טרייד-אין שאנו מציעים, ניתן אף ליהנות ממכונית חדשה ואיכותית ובו בזמן להפוך את המכונית הנוכחית לכסף נזיל אשר כל כך חיוני בימים אלו".