מבצע ב-GAC מוטורס: מכונית חשמלית ב-888 שקל לחודש

יבואנית מותג הרכב החשמלי GAC חוזרת מהבוקר לפעילות, עם מבצע חזרה לשגרה לרכב החשמלי GE3 שיוצע בתשלום חודשי של 888 שקל+ טרייד-אין במחיר מחירון+ 3 שנות טיפולים במתנה והטבות נוספות לזמן מוגבל.

ששי כהן 26 באפר, 2020
GAC GE3 בישראל

חברת אוריון מוביליטי, יבואנית מותג הרכב הסיני GAC, מודיעה על חזרתה לפעילות הבוקר, עם פתיחת אולם התצוגה בת"א וחזרה לפעילות פרונטלית בכפוף להוראות משרד הבריאות. לרגל החזרה לשגרה, יוצאת החברה במבצע לדגם ה-GE3 החשמלי שיוצע עם הטבות נוספות המצטרפות להטבות השקת הרכב החשמלי שהוצעו עם התחלת השיווק בארץ. בחברה מציינים כי יופעלו נהלי ניקיון מחמירים עבור רכבי התצוגה וההדגמה וכי נקבעו נהלי עבודה חדשים שיאפשרו סביבה בטוחה ובריאה לצוות GAC ולמבקרים באולם ובמרכזי השירות.


במסגרת המבצע החדש, מציעה היבואנית לרוכשים ליהנות ממימון במסלול תשלום חודשי של 888 ש״ח בריבית אטרקטיבית לצד הטבת טרייד-אין במחיר מחירון לרכבו הנוכחי של הרוכש. ההטבות החדשות הינן בנוסף להטבות השקת הדגם בארץ שכוללות גם: חבילת טיפולים ללא עלות למשך 3 שנים, או עד 45,000 ק"מ + התחייבות לטרייד-אין עתידי: לאחר 3 שנים ניתן יהיה לקבל מחיר מחירון בעבור ה- GE3, בשדרוג לדגם חדש + עמדת טעינה ביתית וכבל לשימוש בעמדות ציבוריות במתנה + אפשרות לתקופת ניסיון בה החברה מאפשרת תקופת ניסיון של חצי שנה שבסיומה (ובתנאי שלא חלפה שנה ממועד הרכישה) יוכל הרוכש להחזיר את הרכב ולקבל החזר כספי בניכוי דמי שימוש חודשיים (בכפוף לתקנון).

דגם ה-GE3 מצויד במנוע חשמלי המפיק 177 כ"ס ומומנט מירבי של 29.5 קג"מ, המציע תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.6 שניות ומבטיח טווח נסיעה של 309 ק"מ בין טעינות לפי תקן ה-WLTP. אחריות הסוללה עומדת על כ-8 שנים או עד 150,000 ק"מ. זמן הטעינה של הסוללה נע סביב ה-9 שעות לטעינה מלאה,אך הדגם לא תומך בטעינה מהירה.

אבזור הדגם כולל: מולטימדיה מקורית עם מסך מגע "8 נשלטת מההגה, התומכת עברית וכוללת שלל אפליקציות לרבות WAZE ופאנגו, מושבי עור, מושבים קדמיים מחוממים, מושב נהג חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח, מצלמות 360 מעלות, משטח טעינה אלחוטי לנייד, גג שמש חשמלי, קיפול מראות חשמלי, בקרת אקלים עם פתחי מיזוג אחוריים, תאורת LED חיצונית מלאה, חישוקי "18 קלים, בלם יד חשמלי, חיישני רוורס, בקרת שיוט ועוד, אך בסעיף הבטיחות הוא אינו מצויד בחבילת בטיחות מקורית מתקדמת.

מחיר GAC GE3 עומד על 139,000 שקל

צילום תמונה ראשית: רונן טופלברג