מבצע יונדאי איוניק חשמלית במחיר של איוניק היברידית!

מבצעי קורונה: יבואנית יונדאי במבצע לזמן מוגבל ולכמות מוגבלת של רכבים, מציעה את האיוניק החשמלית במחיר של 141,900 שקל, הזהה למחיר האיוניק ההיברידית!

ששי כהן 19 במאי, 2020
יונדאי איוניק חשמלית

מבצעי החזרה לשגרה בתקופת הקורונה ממשיכים לספק הצעות מעניינות ומפתיעות, כאשר הפעם כלמוביל יבואנית יונדאי, יוצאת במבצע לאיוניק החשמלית שתוצע בהנחה מרשימה של 18,000 שקל, ובמחיר של 141,900 שקל הזהה למחיר גרסת הבסיס של האיוניק ההיברידית הפופולרית.


יונדאי איוניק החשמלית משווקת בארץ קרוב לשנה וחצי, ועם כל הבאזז של הרכבים החשמליים, המכירות התנהלו עד כה על אש נמוכה במיוחד, לדברי היבואן בשל עדיפות היצרן להתמקד בשוק האירופאי והקצאת כמות קטנה של רכבים לשוק הישראלי. כעת מוצעת כאמור המכונית ב-18,000 שקל הנחה, אך לכמות מוגבלת של 7 כלי רכב בלבד.

האיוניק החשמלית משווקת עם מנוע חשמלי בהספק של 88KW, המפיק 120 כ"ס ומומנט מכובד של 30 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים עם הילוך אחד בלבד. עם יחידת הכח הנ"ל, מציעה האיוניק החשמלית תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 9.9 שניות ומהירות מרבית של 165 קמ"ש. הדגם עושה שימוש בסוללת ליתיום-איון פולימר, המציעה טווח נסיעה של 280 ק"מ בין טעינות לפי נתוני היצרן.

בתוך תא הנוסעים, במקום ידית הילוכים, תמצאו 4 כפתורים אשר כוללים מצב נסיעה D, מצב רברס R , מצב סרק N ומצב חניה P. אבזור הרכב עשיר כסטנדרט וכולל: מערכת מולטימדיה "Connected" עם מסך "8 נשלטת מההגה, מצלמת רוורס, קיפול מראות חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת,  אפשרות לנטרול מיזוג אוויר במושבי הנוסעים ופתחי מיזוג לנוסעים במושב האחורי, מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, ספוילר אחורי עם תאורת LED, לוח שעוניםSUPER VISION בעיצוב משתנה בהתאם למצבי הנהיגה, צג מידע LCD  המספק נתונים שונים על מצב הסוללה וטווח הנסיעה האפשרי, חישוקי סגסוגת 16 אינץ', חיישן אורות, מושב נהג עם כיוונון חשמלי, פנסי LED אחוריים, גלגל הגה מעור, משטח הטענה אלחוטי למכשירי סמארטפון, חיישני חניה אחוריים מקוריים ובלם יד חשמלי.