מבצע יונדאי חוגגת 25 שנה חוזר !

לאלו שהיו בחו"ל, בעבודה או שפשוט לא הספיקו… יונדאי ממשיכה בחגיגות 25 שנה למותג בארץ ומחזירה לימים ספורים את המבצע שמבטיח הטבות של פעם ב- 25 שנה ! (מדור שיווקי)

ששי כהן 01 ביול, 2019
מבצע יונדאי חוגגת 25

25 שנה לאחר שהשיקה כלמוביל את מותג הרכב הקוריאני יונדאי בישראל, מציינת יונדאי חצי יובל לפעילות של מותג הרכב הנמכר ביותר בארץ, ממנו נמכרו עד כה בישראל כ-538,000 מכוניות, אשר מעמידים את המותג כנמכר ביותר בכל הזמנים בישראל. חודש לאחר שחגגה יונדאי את האירוע במבצע שכלל הנחות ותנאי רכישה מדהימים של פעם ב-25 שנה, חוזר המבצע לימים בודדים נוספים, עם הזדמנות שכנראה לא תחזור.

ההטבות כוללות מסלולי טרייד אין אטרקטיביים במחיר מחירון על דגמים נבחרים, תנאי מימון בריביות אטרקטיביות, והנחות מזומן מיוחדות בשווי אלפי שקלים.

כמו כן, יוצעו מסלולי ליסינג פרטי מבית היבואן על דגמים נבחרים. המסלולים כוללים רכב הרשום על שם הלקוח (ולא על שם חברת ליסינג), מקדמה נמוכה, תשלום חודשי קבוע נמוך על פני 36 חודשים, 3 טיפולים חינם, אפשרות לכלול ביטוח בתשלום החודשי ותוספות אבזור במחיר משתלם. בנוסף לאחר 3 שנים ניתן להחליט אם  להחזיר את הרכב ולהתקדם ליונדאי חדשה או להישאר עם הרכב ולהשלים את היתרה.

*המבצע הסתיים !!! ניתן לקבל הצעות נוכחיות למגוון דגמי יונדאי 

מעוניינים לקבל הצעה של פעם ב-25 שנה? הכניסו פרטים כאן ונציגי החברה ישמחו לשוב אליכם עם הצעה אטרקטיבית לזמן מוגבל

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם