מבצע מאיר טרייד אין – לא ממש מתאמצים למכור

ההשקעה בפרסום היתה רבה , המגרש היה מסודר לתפארת , ורק חבל שנציגי המכירות העדיפו להתעלם ממני כמעט בהפגנתיות . ביקורת פתע לאירוע המכירות של מאיר טרייד אין . 'מאיר טרייד-אין ' , המרכזת את עסקי המכירה והקנייה של מותגי הפרימיום – וולוו ויגואר , ערכה אתמול והיום ימי מכירות חגיגיים בהם הוצעו מגוון רחב…

ששי כהן 19 באוק, 2012
מאיר טרייד אין ראשל"צ

ההשקעה בפרסום היתה רבה , המגרש היה מסודר לתפארת , ורק חבל שנציגי המכירות העדיפו להתעלם ממני כמעט בהפגנתיות . ביקורת פתע לאירוע המכירות של מאיר טרייד אין .

'מאיר טרייד-אין ' , המרכזת את עסקי המכירה והקנייה של מותגי הפרימיום – וולוו ויגואר , ערכה אתמול והיום ימי מכירות חגיגיים בהם הוצעו מגוון רחב של דגמי וולוו ויגואר משומשים או יד ראשונה מהיבואן עם 0 ק"מ לדוגמא , בתנאי רכישה אטרקטיביים הכוללים הנחות של עשרות אלפי שקלים , הטבות מימון וטרייד-אין שונות וגם חבילה של 3 שנות טיפולים חינם לרוכשי מספר דגמי וולוו משומשים .
ההשקעה בפרסום היתה רבה וכללה ככל הנראה גם השקעה כספית לא מבוטלת , וגם המגרש שיועד לאחסנת המכוניות במרכז השירות הארצי של החברה בראשל"צ , היה ממורק ומסודר להפליא . אפילו כיבוד נדיב הוצע שם .
חבל רק שבשורה התחתונה , בחרו חלק מנציגי המכירות להתעלם לעיתים במופגן מלקוחות פוטנציאלים .
דו"ח שירות
גם אני כלקוח של מאיר טרייד אין , קיבלתי הזמנה לארוע ואף תוזכרתי בטלפון פעמיים במהלך השבוע . חשבתי למה לא , עברו כבר יותר מ-3 שנים מאז רכשתי את רכבי הנוכחי בחברה הנ"ל ואולי הגיע הזמן להשתדרג . יחד עם אשתי הגענו הבוקר למקום ומיד צדה אותנו נציגה חביבה שביקשה פרטי יצירת קשר להמשך . מאותו הרגע , הסתובבנו כעשרים דקות בתוך אולם התצוגה ומחוצה לו , ואף נציג לא טרח לנסות לשאול אותנו אם אנו זקוקים לעזרה . המקום היה רחוק מלהיות מלא , אך יאמר לזכותם של חלק מסוכני המכירות שהיו עסוקים . התלונה שלי היא כלפי אותם שלושה -ארבעה נציגים שחלקם אף יצר קשר עין איתי והעדיף להתעלם .
לקוחות לא מרוצים הם ,על פי רוב, תוצר של חברה שבעה מדי , מה שלא בהכרח נכון במקרה הנ"ל , ומביא אותי יותר למסקנה שפשוט מדובר בנציגי מכירות שלא ממש אכפת להם ( ללא הכללה כמובן . בטוח לחלקם כן אכפת ).
ניגשתי לרכבי ורגע לפני שיצאתי , חשבתי אולי אני מפספס משהו . חזרתי לאולם ניגשתי לאחד הסוכנים כמעט בכח ,והרגשתי שכבר רואים אותי כמטרד , ודרשתי מידע על הרכב בו אני מעוניין . הוא דווקא לא היה זמין באירוע . יצאתי משם מאוכזב ולא מהיעדר הרכב במלאי , אלא מחוסר היחס והשירות , ובטח כשמדובר במוצר פרימיום .
השקעה בשימור לקוחות היא השקעה משתלמת בד"כ , וחבל שבסופו של דבר , עם כל ההשקעה בהפקת האירוע , היא נפגמת ע"י נציגי מכירות לא מיומנים או יעילים.