מבצע סיאט איביזה TSI חדשה ב- 94,900 ש"ח בלבד.

יבואנית סיאט מפחיתה את מחיר האיביזה 1.2 TSI לראשונה מתחת ל- 100 אלף ש"ח ומעניקה בנוסף מערכת מולטימדיה במתנה.

ששי כהן 16 במאי, 2013

צ'מפיון מוטורס יבואנית סיאט, יוצאת במבצע חדש, הפעם לדגם האיביזה TSI אוט', אשר יוצע במחיר של 94,900 ש"ח המשקף הנחה של 10,000 ש"ח ממחיר המחירון ( בשקלול האבזור ) .
במהלך המבצע, מוצעת האיביזה TSI המצוידת במנוע TSI בנפח 1.2 ליטר המפיק 105 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית DSG עם 7 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל, מציעה המכונית ביצועים חמים עם תאוצה ל- 100 קמ"ש תוך 9.7 שניות, מהירות מירבית של 190 קמ"ש ותצרוכת דלק העומדת על 18.9 ק"מ לליטר בממוצע לפי הצהרת היצרן.
גרסת ה- Reference 1.2 TSI שבמבצע מציעה 4 חלונות חשמל, מערכת בקרת שיוט, מערכת זינוק בעלייה, הגה אלקטרו-הידראולי עם קשיחות מותאמת למהירות הנסיעה, מחשב דרך ועוד. לרגל המבצע, תוענק לרוכשים גם מערכת מולטימדיה הכוללת מסך מגע , DVD, דיבורית, BT וניווט בשווי של כ- 5,000 ₪.
מלבד ההטבה הכספית, סיאט תספק לרוכשים במהלך מאי "הבטחת מחיר" – קרי במידה ותחול עליית מע"מ או מס ירוק של הרכב שנקנה בימים אלו, לא יחויב הלקוח גם במידה ורכבו יימסר לאחר עליית המסים. לרוכשי הדגם במהלך מאי יוצעו גם הסדרי מימון אטרקטיביים, כשמשמעותית לא פחות הינה האספקה המיידית עבור הרוכשים.
לדברי גל מזור, מנהל חטיבת סיאט: " מותג סיאט ממשיך להתמקד בקהל הפרטי, ואנו שמחים להציע ללקוחותינו מבצע אטרקטיבי – סיאט איביזה 1.2 TSI במחיר של 94,900 שקל. העובדה ששנה אחר שנה המותג שובר שיאים בישראל, כשהאיביזה לבדה שוברת שיאי מכירות עם כ- 5,000 מסירות בסיכום 2012, אפשרה לנו לקבל מהיצרן העולמי זריקת עידוד שכזאת. אין לי ספק כי השילוב בין המראה הספורטיבי, טכנולוגיית ה TSI, העיצוב הצעיר, חווית נהיגה דינמית, ורמת האבזור המוצעת לבין המחיר הסופר אטרקטיבי מייצרים הזדמנות ייחודית לרוכשים. יתרה מזאת, על מנת להתמודד עם אווירת האי וודאות, אנו מתחייבים לרוכשים במאי הבטחת מחיר אשר תמנע מהלקוחות החדשים את עליית המסים הצפויה בקרוב מאוד".

קישור : סיאט איביזה 1.2 TSI מבחן דרכים