מבצע 72 השעות של צ'מפיון : 1,837 כלי רכב נמכרו

צ'מפיון מוטורס מסכמת אירוע מכירות נוסף מוצלח . במהלך מבצע 72 השעות נמכרו לא פחות מ 1,837 כלי רכב . רובם מחטיבת פולקסווגן. צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן , סיאט ,אודי וסקודה , ערכה בסוף השבוע האחרון את " מרתון המכירות – 72 שעות " , אירוע מכירות שהפך למסורת בשנים האחרונות בחברה. בחברה מציינים בהצלחה…

ששי כהן 19 בספט, 2011

צ'מפיון מוטורס מסכמת אירוע מכירות נוסף מוצלח . במהלך מבצע 72 השעות נמכרו לא פחות מ 1,837 כלי רכב . רובם מחטיבת פולקסווגן.

צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן , סיאט ,אודי וסקודה , ערכה בסוף השבוע האחרון את " מרתון המכירות – 72 שעות " , אירוע מכירות שהפך למסורת בשנים האחרונות בחברה.
בחברה מציינים בהצלחה את אירוע המכירות עם לא פחות מ 1,837 הזמנות שנרשמו בסניפים ברחבי הארץ , אולם יש לכלול בתוך הנתון הנ"ל גם מכוניות שהוזמנו בימים שקדמו לאירוע , בהם הובטח לרוכשים את מחיר המבצע . כך למשל לקוחות אשר הגיעו ביום הראשון למבצע , עם כוונות לרכוש את ה A3 שהוצעה במחיר של 139,900 ש"ח , נוכחו לגלות שהדגם אזל מהמלאי מספר ימים לפני שהחל המבצע …
יחד עם זאת , הוצעו דגמים אחרים בהנחות נאות ממחיר המחירון בינהן הסיאט ליאון 1.2 ליטר ב 99,990 ש"ח . דגמים אחרים הסתפקו בהנחות שנעו סביב כמה אלפי ש"ח ( 5,000 ש"ח הנחה לפאסאט ) ודגמים אחרים מבוקשים יותר הסתפקו בהטבות שכללו צבע מטאלי וחיישני רוורס חינם .
פולקסווגן הובילה את המכירות עם 1,257 הזמנות וזאת ללא הג'טה שנעדרה השנה מהמבצע לקראת התחלת שיווק הדגם החדש בסוף השנה. דגמי הגולף והפולו נהנו מביקוש שיא עם 400 כלי רכב מכל דגם שהוזמנו במבצע.
בחטיבת סיאט נרשמו 421 הזמנות , כאשר 70% מהן היו מדגמי האיביזה. במסגרת מבצע "חברים יש רק בסיאט", 50 לקוחות סיאט שהביאו עימם חבר שרכש רכב חדש, זכו בחופשה משותפת בברצלונה, הכוללת טיסה ולינה עם צפייה במשחק כדורגל של 'ברסה' מתא הכבוד בקאמפ נואו.
 ממותג היוקרה אודי , הוזמנו 159 כלי רכב עם ביקוש ער לדגמי ה A1 , A4 , Q5 ו-A6 .
בשל היעדר מלאי ובשל זמני אספקה ארוכים , נעדר השנה מהמבצע מותג סקודה ולא הוצעו הטבות כלשהן לדגמי היצרן .