מה דעתכם על מכונית חשמלית של פיג'ו?

אילו יתרונות יש לרכב חשמלי, מה אפשר לצפות מרכב חשמלי של פיג'ו ומה הופך את הרכבים החשמליים של פיג'ו לאטרקטיביים במיוחד? כל התשובות בהמשך הכתבה

מדור שיווקי 20 ביונ, 2023
פיג'ו 208 החשמלית

גם אם טרם עברתם לרכב חשמלי, וודאי שמעתם על מגמת המעבר להנעה חשמלית בעולם הרכב ועל הפופולריות ההולכת וגדלה של מכוניות חשמליות. מדוע כל כך הרבה אנשים בוחרים ברכב חשמלי, מהו היצע הרכבים החשמליים של פיג'ו ומהם היתרונות שלהם? על כל אלו ועוד תוכלו לקרוא בכתבה הבאה. 


מה זה בכלל רכב חשמלי?

רכב חשמלי, המכונה בקיצור(BEV)  Battery Electric Vehicle או פשוטEV (Electric Vehicle), הוא רכב שמונע על ידי מנוע חשמלי הניזון מסוללה. בניגוד לרכב היברידי או היברידי-נטען, לרכב כזה אין מנוע בעירה פנימית כלל והוא אינו צורך דלק. 

אילו יתרונות יש לרכב חשמלי?

לרכב חשמלי יש יתרונות רבים ביחס לרכב בעל מנוע בנזין או דיזל. הוא אינו צורך דלק ואינו פולט מזהמים כלל, המנוע שלו חרישי ונטול וויברציות וגם המומנט מתקבל מיידית ללא תלות בסל"ד כך שיש לו כוח זמין. המנוע החשמלי פשוט הרבה יותר מאשר מנוע בעירה פנימית ואין בו מערכות מכאניות רבות, חלקים נעים, שמנים ופילטרים. כתוצאה מכך, מרווחי הטיפולים ארוכים יותר ולכן גם עלויות האחזקה נמוכות מאלו של רכב רגיל. זאת ועוד, רכב חשמלי זוכה לשורה של הטבות מהמדינה כמו מס קנייה מופחת, אגרת רישוי נמוכה יותר ושווי שימוש נמוך למי שלוקח רכב חשמלי ברכבה צמוד מהעבודה. 

מה צריך לדעת כדי לנהוג ברכב חשמלי?

אתם יודעים לנהוג ברכב רגיל? אם התשובה היא "כן" הרי שאתם יכולים לנהוג גם ברכב חשמלי ללא כל הכשרה או לימוד של מיומנויות. הנהיגה ברכב חשמלי זהה כמעט בכל היבט לנהיגה ברכב רגיל. הבדלים קטנים בין רכב רגיל לרכב חשמלי שמסתגלים אליהם בקלות תוך כדי השימוש, נוגעים במנגנון הבלימה הרגנרטיבית שגורם לתחושה שונה בדוושת הבלם ולכך שנסיעות ארוכות מאוד של מאות קילומטרים דורשות תכנון מראש עם עצירה לטעינה של הסוללה.  

מה אפשר לצפות מרכב חשמלי של פיג'ו?

מרכב חשמלי של פיג'ו ניתן לצפות לכל המאפיינים המסורתיים של רכבי פיג'ו, לצד כל היתרונות של רכב חשמלי שכבר מנינו. רכב חשמלי של פיג'ו יהיה בעל עיצוב חדשני ובולט, סביבת נהג דיגיטלית, בטיחות מתקדמת, אחיזת כביש מעולה, יכולת דינמית גבוהה וחוויית נהיגה דינמית. לצד כל אלו הוא יהיה גם נקי, חסכוני ושקט. 

הרכבים החשמליים של פיג'ו

פיג'ו מציע בישראל שני דגמים חשמליים טהורים: פיג'ו e-208 ופיג'ו e-2008. פיג'ו e-208 היא מכונית הסופר-מיני החשמלית המתקדמת והמעוצבת עם מנוע חשמלי בעל הספק של 136 כוחות סוס וסוללה בעלת קיבולת של 50 קווט"ש. ה-e-208 מבודלת עיצובית מאחותה בעלת מנוע הבנזין הודות לשבכת גריל קדמי בצבע המרכב, חישוקי "16 ייעודיים, קשתות גלגלים בגימור שחור מבריק, תגי "e" וסמל האריה של פיג'ו בצביעה דו-גוונית. דגם זה מוצע ברמת גימור PREMIUM S גבוהה במיוחד עם סביבת נהג דיגיטלית ®D i-Cockpit3 מתקדמת, שפע של אבזור וחבילת בטיחות אקטיבית מקיפה. יחידת ההנעה החשמלית של פיג'ו e-208 מאפשרת טווח נסיעה של 361 ק"מ* בתקן WLTP, תאוצה למאה קמ"ש תוך 8.3 שניות בלבד וטעינה מהירה (DC 100 קילו-וואט) מ-0-80% תוך חצי שעה בלבד!  

לצד הסופר-מיני החשמלית, פיג'ו מציע את רכב הפנאי פורץ הדרך e-2008. רכב SUV זה מתאפיין בעיצוב אלגנטי, עוצמתי ומתקדם שהופך אותו לאחד הדגמים הבולטים והמבוקשים בסגמנט B-SUV. הוא מרווח מאוד אבל קומפקטי וקל לתמרון, נוח, שימושי ובטוח במיוחד. 

ל-e-2008 יחידת הנעה חשמלית עם מנוע 136 כ"ס עם טווח נסיעה של 341 ק"מ* בתקן WLTP, ביצועים זריזים ואפשרות לטעינה מהירה בדומה ל-e-208. חוויית הנהיגה בו, עם המנוע החשמלי, תנוחת הנהיגה הגבוהה וסביבת הנהג הדיגיטלית והמתקדמת, היא חווית נהיגה יוצאת דופן: שקטה וחלקה ובאותה העת גם עוצמתית ודינמית. 

רכב חשמלי של פיג'ו בראש שקט

חברת לובינסקי עושה רבות על מנת להנגיש את דגמי פיג'ו ללקוחותיה ולאפשר להם לרכוש רכבי פיג'ו בקלות ובראש שקט. לצד מגוון הטבות כמו שירותי מימון בהתאמה אישית, חברת לובינסקי מציעה רכב חשמלי של פיג'ו עם אחריות לשלוש שנים או 100,000 ק"מ ובנוסף גם אחריות על הסוללה ללא פחות מ-8 שנים או 160,000 ק"מ!**.

השילוב בין המאפיינים המסורתיים של רכבי פיג'ו לבין יתרונות ההנעה החשמלית, יחד עם תנאי הרכישה והאחריות המקיפה – כל אלו הופכים את רכבי פיג'ו החשמליים לאטרקטיביים במיוחד, גם אתם מוזמנים להצטרף למהפכה החשמלית וליהנות מהם.  

*בהתאם לתקן WLTP. נתוני צריכת הדלק, צריכת החשמל וטווח הנסיעה הינן מבדיקות מעבדה שהתקבלו מהיצרן. נתונים אלו בפועל מושפעים מתנאי הסביבה והדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה ולכן עלול להיווצר פער ביחס לנתוני המעבדה.

** בהתאם לתנאי האחריות המלאים