מוטוגוצי V85TT בישראל – החל מ- 86,000 שקל

חברת עופר אבניר מתחילה בשיווק מוטוגוצי V85TT החדש, המצטרף לקטגוריית אופנועי האדוונצ'ר, עם מראה רטרו מודרני, מנוע המפיק 80 כ"ס ואופציה לרישוי A1.

ששי כהן 05 באוג, 2019
מוטוגוצי V85TT

קטגוריית אופנועי האדוונצ'ר בגודל בינוני פלוס צוברת תאוצה, עם הצטרפותו של מוטוגוצי V85TT החדש ששיווקו מתחיל היום בישראל ע"י עופר אבניר היבואנית. הדגם יתחרה בדגמים כמו ימאהה טנרה 700 החדש, ק.ט.מ 790 אדוונצ'ר וב.מ.וו F850GS ואם לא יהיו הפתעות מיוחדות, צפוי להיות גם הדגם הנמכר ביותר של מוטוגוצי בארץ, ואולי סוף סוף גם הדגם שיעלה את מכירות המותג למספרים משמעותיים יותר.


ה-V85TT נחשף בתערוכת האופנועים של קלן באוקטובר 2018 ומציע עיצוב המשלב בין מראה רטרו קלאסי של דגמי מוטוגוצי מהעבר, לצד סממני עיצוב מודרנים המקנים לדגם מראה מפתה ונעים לעין, שלדברי היצרן עוצב כמחווה לתקופת אופנועי הראלי של סוף שנות ה-80 מהמאה שעברה (דגמי ה-V65 Baja וה-V75 Baja). מקור השם TT אגב הוא ראשי תיבות של “tutto terreno” באיטלקית – מותאם לכל שטח בתרגום חופשי, ומעיד על יכולותיו של הכלי גם כאופנוע תיור לנסיעות ארוכות וגם בעל יכולות שטח.

לצד שלדה חדשה העשויה צינורות פלדה בפרופיל עגול כשהמנוע משמש בה כגורם נושא עומס, מצויד ה-V85TT במנוע מקורראוויר בתקן יורו 4, בנפח 853 סמ"ק בתצורת V רוחבי, עם 90 מעלות בין הצילינדרים, המפיק 80.2 כ"ס ב-7,750 סל"ד ומומנט של 8.15 קג"מ, כאשר הדגם זמין גם בגרסת A1 לבעלי רישיון מוגבל עם 46 כ"ס. בסעיף המתלים רושם הדגם מתלה קדמית מתכוונן בקוטר 41 מ"מ ומתלה אחורי מסוג מונושוק עם בולם המציע אפשרות לכיוון עומס הקפיץ עם ברז בחירה בין 7 מצבים, כאשר בסעיף הבלימה מופקדת מערכת של ברמבו משולבת ABS עם צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ בחזית ודיסק בקוטר 260 מ"מ מאחור. 

מוטוגוצי V85TT

מעבר לכך מצויד הדגם בלוח שעונים דיגיטלי מסוג TFT צבעוני, בחירה בין שלושה פרופילים שונים בניהול המנוע ושאר מערכות הבטיחות: Road, Rain ו-Off Road, מצערת מסוג Ride By Wire, בקרת אחיזה, בקרת שיוט (המאפשרת את קביעת המהירות באמצעות שימוש בכפתור יחיד על הכידון), שקע USB לטעינת הסמארטפון, מגן גחון עשוי אלומיניום, מגני ידיים משקף להגנה מהרוח, רגליות רוכב מצוידות בגומי לשיכוך זעזועים ותאורת LED מלאה בחזית ומאחור, כולל לוגו מוטוגוצי המשולב בפנס הקדמי.

לצידו של הדגם הרגיל, תוצע גם גרסת ה- Evocative הנבדלת בצביעה ייחודית, בה השלדה היא אדומה בלבד, ומכלולי המעטפת משלבים בין 3 צבעים, וכוללים גם את מגני הטלסקופים. המושב בדגם מיוחד זה עשוי סקאיי ובעל מראה של זמש הפוך. התפרים בו כפולים וכוללים את לוגו מוטו גוצי רקום (ולא מודפס). צמיגי הגרסה המיוחדת זהים במידותיהם לצמיגי הגרסה הרגילה, אך הם מתוצרת מישלן ומדגם Anakee Adventure.

מחיר דגם ה-V85TT: החל מ- 86,000 שקלים לגרסת הבסיס ו-88,000 שקלים לגרסת ה-Evocative (המחירים כוללים מע"מ ואגרות רישוי)




עוד מדו גלגלי