מוטו גוצי V100‏ מנדלו בישראל

ה-V100 Mandello הוא אופנוע ספורט תיור קומפקטי חדש המשלב בין יכולות דינאמיות ספורטיביות לנוחות של אופנועי ספורט תיור מהירים. הדגם ישווק ב-2 רמות גימור במחיר החל מ-109,900 ₪

ששי כהן 27 במרץ, 2023
מוטו גוצי V100‏ מנדלו

חברת עופר אבניר, יבואנית מוטוגוצי, מדווחת על התחלת שיווקו של מוטוגוצי V100 מנדלו (Mandello) בישראל, המגיע לארץ ארבעה חודשים בלבד לאחר שנחשף בתערוכת מילאנו.


ה-V100 החדש הוא אופנוע תיור קומפקטי יחסית של היצרן, אשר פותח על פלטפורמה חדשה לחלוטין שתשרת בקרוב דגמי אופנועים חדשים נוספים של היצרן. זהו גם המוטו גוצי הראשון שמציע מנוע בקירור נוזל, בנפח 1.0 ליטר, הספק של 115 כ"ס ומומנט של 10.7 קג"מ, ש-90% ממנו זמינים בסל"ד נמוך. המנוע שומר על המסורת של המותג עם ארכיטקטורת ה-V הרוחבית ו-90° בין 2 הצילינדרים, המבטיחים אספקת המומנט הייחודית ואת הצליל הייחודי של היצרן.

בחברה מבטיחים אופנוע המשלב בין יכולות של אופנועים ספורטיביים בינוניים ליכולות גמיאת ק"מ גבוה בנוחות המאפיינת דגמי תיור, המלווים בעיצוב חדשני אשר שם את הדגש, כמו כל דגמי החברה בהצגת תצורת המנוע הייחודית, וסגנון שעושה כבוד לדגמי ה-Le Mans מסוף שנות ה-70.

מוטו גוצי V100‏ מנדלו

ה- V100 Mandello מציע טכנולוגיה מתקדמת עם שלל מערכות אלקטרוניות לשיפור החוויה והבטיחות. כך למשל זהו האופנוע הראשון בעולם המציע מערכת אווירודינמית אדפטיבית המתאימה אוטומטית את מיקום הכנפונים בצידי מיכל הדלק בן 17.5 הליטרים, בהתאם למהירות ולמצב הרכיבה הנבחר. כשהכנפונים האווירודינמיים המוגבהים במלואם מפחיתים את לחץ האוויר על הרוכב ב-22%, דבר המקרב את ה-V100 מנדלו לרמת ההגנה האווירית שמעניקים אופנועי תיור בנפח גדול יותר ופחות ספורטיביים, וזאת גם הודות להגנה המתקבלת מהמשקף הקדמי העליון, שגובהו ניתן לכוונון חשמלי.

בסעיף האבזור תמצאו גם מצערת אלקטרונית בתצורת Ride by Wire לבקרת ביצועים וצריכת דלק מדויקת, בקרת שיוט, ארבעה מצבי רכיבה, מסך TFT צבעוני 5 אינץ', תאורת LED מלאה עם מערכת DRL הכוללת תאורה עוקבת פנייה ו-ABS להטיה כדי להבטיח בטיחות אקטיבית בעת בלימה בפניות.

הדגם יהיה זמין בישראל בשתי גרסאות, הנבדלות זו מזו מבחינת הגימור שלהן. גרסת ה-S היא המאובזרת יותר בכך שהיא כוללת מתלים חצי אקטיביים של Öhlins כסטנדרט, אך גם את  מערכת הקוויקשיפטר, הידיות המחוממות ואת פלטפורמת המולטימדיה Moto Guzzi MIA המאפשרת לחבר סמארטפון ללוח השעונים של האופנוע באמצעות בלוטות' כדי להרחיב את הפונקציות שלו. Moto Guzzi MIA כולל גם את מערכת המידע והבידור לניהול העוזרת הקולית, שיחות טלפון ומוזיקה באמצעות בקרות הכידון האינטואיטיביות, וגם את פונקציית ה-GPS, המאפשרת לרוכב לראות הנחיות ישירות בלוח המכשירים לאחר הגדרת יעד בסמארטפון.

מחיר מוטוגוצי V100 מנדלו נקבע על  109,000 ₪ על הכביש, מחיר ה-Mandello V100 גרסת ה-S המאובזרת יותר נקבע על 123,000 ₪ על הכביש.

עוד מדו גלגלי