מוכן למסלול: קוואסאקי נינג'ה 400 Racing Edition

אופנוע ספורט מוכן למסלול מ- 53,400 ש"ח? חברת מטרו מוטור, משיקה את קוואסאקי נינג'ה 400RE, גרסת מסלול קיצונית של הנינג'ה 400 החדש שתוצע לצידה של גרסה קרבית החוקית לכביש הציבורי.

ששי כהן 08 באפר, 2019
קוואסאקי נינג'ה 400 Racing Edition

חברת מטרו מוטור, יבואנית אופנועי קוואסאקי, מעמיקה את פעילותה ותמיכתה בספורט המוטורי, ומשיקה את הנינג'ה 400RE, אופנוע ספורט המוכן למסלול שיוצע הן ברישוי אפור והן בגרסה מעט פחות קיצונית ברישוי צהוב.


הדגם החדש שפותח על גרסת הייצור לכביש של הקוואסאקי נינג'ה 400 החדש, עונה לשם נינג'ה 400 Racing Edition, מצוייד בסעפת מירוצים מלאה של Akrapovic (Full system), בולם אחורי מקצועי מדגם XXT11 מבית Bitubo האיטלקית, קרטרידג' מקצועי לבולם הקידמי הניתן לכיוון מלא תוצרת Bitubo  , מערכת ניהול מנוע משודרגת תוצרת Power Commander , קוויק שיפטר דו-כיווני של Dynojet, פיירינג מרוצים מלא, רגליות מרוצים מתכוונות ,קליפאונים רחבים , ומצמד מחוזק וייעודי לעומסי מסלול המירוצים ולהספק המוגדל.

בעקבות האבזור והמערכות המתקדמות,  ה-Ninja 400 RE ברישוי אפור מציג ביצועים עוצמתיים, זאת במקביל להפחתת המשקל הרטוב לכ-140 קילוגרם בלבד – הפחתה של לא פחות מ-28  קילוגרם מהנינג'ה 400 הרגיל.

קוואסאקי נינג'ה 400RE יוצע במחיר אטרקטיבי הכולל את כל האבזור במחיר של 53,400 ש"ח בלבד עבור כלי ברישוי אפור, וזאת על ידי זיכוי עבור החלפים המקוריים במעמד הרכישה בסך 7,500 ש"ח. עבור אלו המעדיפים את הכלי עם רישוי רגיל לכביש הציבורי, הדגם יהיה זמין גם בגרסה המתאימה לרישוי צהוב וחוקי, כאשר גרסה זו תוצע ללא פיירינג מרוצים, ללא מערכת ניהול המנוע ועם דוד פליטה תוצרת Akrapovic העומד בתקינת כביש. מחיר גרסה זו: 57,400 ₪ בלבד.



עוד מדו גלגלי