מונתה סמנכ"לית חדשה לחטיבת היוקרה בכלמוביל

חברת כלמוביל מודיעה על מינויה של רומינה מאיר לסמנכ"לית חטיבת היוקרה בכלמוביל, אשר תנהל את פעילות מותגי מרצדס, ג'נסיס וסמארט.

ששי כהן 16 ביונ, 2024
רומינה מאיר

צילום תמונה ראשית: אור פרבוזניק

מספר חודשים לאחר שהודיע גילי פריאנטה על פרישתו מתפקיד מנהל יחידת רכבי היוקרה בקבוצת כלמוביל, בשל מינויו לתפקיד מנכ"ל מטרו מוטור, מודיעה כלמוביל על תפקיד מנהל יחידת רכבי היוקרה בקבוצת כלמוביל על מינויה של רומינה מאיר לתפקיד סמנכ"לית רכבי היוקרה ולחברת הנהלה בכלמוביל.


רומינה מאיר בוגרת Executive MBA ותואר שני במשפט מסחרי מאוניברסיטת תל אביב ובוגרת תואר ראשון במשפטים ומנהל עסקים מהמכללה למנהל. בתפקידה האחרון שימשה כמנכ"לית חברת 'אגן ארומה' מקבוצת 'אדמה', שם ניהלה פיתוח ומכירות B2B ברחבי העולם. בתפקידיה הקודמים שימשה כמנכ"לית 'אנליט' מקבוצת 'מעברות', חברה שפיתחה ושיווקה תוספי תזונה לחברות תרופות ברחבי העולם וכסמנכ"לית הפיתוח העסקי והאסטרטגיה בקבוצת 'נייר חדרה'.

בתפקידה החדש והראשון בעולם הרכב, תנהל את מותגי היוקרה מהמובילים בישראל הכוללים את דגמי מרצדס שמובילים את שוק היוקרה המקומי כעת, ג'נסיס הקוריאנית וסמארט שחזרה לשוק בתחילת השנה.

לדברי כלמוביל מינויה של רומינה, שהוביל מנכ"ל הקבוצה יניב שיראזי, הינו צעד נוסף ביצירת נבחרת מגובשת, שתמשיך ליישם ולחזק את התפתחות החברה, ולהעשיר את מגוון שירותיה של כלמוביל לנהגי ישראל.