מועדון המיליונרים של טויוטה בישראל

טויוטה אמינה? יבואנית טויוטה, משיקה את "מועדון המיליון", המועדון הראשון בישראל לבעלי רכבים שחצו את רף ה- 1,000,000 ק"מ או התקרבו אליו. ויש כבר 3 לקוחות שהצטרפו…

ששי כהן 15 באוק, 2018

עד כמה דגמי טויוטה אמינים? אם חשבתם שרק מוניות צוברות לעיתים מיליון ק"מ על השעון, מסתבר שלא רק הן וליבואנית טויוטה יש כבר רשימה של בעלי דגמי טויוטה שצברו כבר יותר ממיליון ק"מ או מתקרבים לנתון המופלג הנ"ל. כעת יש להם גם מועדון וקוראים לו "מועדון המיליון".


במותג טויוטה הנהנה ממוניטין מוצלח של אמינות ועמידות, מבקשים לחזק את שמם בשוק כ-"מותג הרכב האמין בעולם" לדבריהם, ולראשונה בארץ מקימה יוניון מוטורס היבואנית בישראל, את "מועדון המיליון". המועדון הראשון והיחיד בישראל לבעלי רכבים שחצו את רף ה- 1,000,000 ק"מ או התקרבו אליו וממשיכים לנסוע בטויוטה שלהם. מבחינת טויוטה מהלך זה נועד להביא לידי ביטוי את עמידותם של רכבי המותג היפני גם לאחר שימוש חסר תקדים של מיליון ק"מ, כמו כן המהלך מבטא גם את שביעות הרצון הגבוהה של בעלי הרכב, המסייעת לטויוטה לטפח לקוחות נאמנים לאורך שנים רבות.

טויוטה היילקס עם 1,350,000 ק"מ על השעון !

כך למשל, עם פתיחת המועדון החדש, מחזיק בשיא מקומי אבשי הרצוג, חקלאי מהצפון אשר רכב בשנת 2006 טויוטה היילקס חדשה ומאז צבר עימה לא פחות מ-1.35 מיליון ק"מ. עבורו מדובר כבר בטויוטה ה-14 שרכש בחייו, כאשר עם אחת הוספת הוא צבר 750,000 ק"מ. בקיצור, הוא כנראה חי ברכב.

חבר מועדון נוסף הוא אסף הולצר, המחזיק כיום בטויוטה HIACE משנת 2003 שחצתה לאחרונה את קו המיליון ק"מ., ובקיבוץ בו הוא גר, שירתו בעבר בין תשעה לעשרה רכבים של טויוטה ששלושה מהם עברו את ה-1,100,000 ק"מ.

אוטוטו חוגג את המיליון ק"מ הוא רמי גמליאל, בעלים גאה של טויוטה פריוויה משנת 1993, אשר על מד האוץ שלה נספרו עד כה כ-990,000 אלף קילומטר. וכן, במקרה שלו מדובר גם ברכב יד ראשונה שלפחות לפי התמונה נראה שמור במיוחד. לדבריו: "כשבאתי לקנות את הטויוטה אפילו לא נהגתי בה. רק נכנסתי למכונית והתאהבתי. ישבתי בפנים ואמרתי- זהו!" כוונות למכור? אין.

הטבות לחברי המועדון

ויש גם הטבות למי שיצטרף למועדון: החלפת מגבים פעם בשנה, 15% הנחה בתיקוני פחחות וצבע, 50% הנחה על החלפת צמיגים פעם בשנה (ממחירון יבואן הצמיגים), 15% הנחה על טיפולים שוטפים, 15% הנחה על חלפים מקוריים, וכן הטבות חד-פעמיות: פוליש לרכב וניקוי פנימי לרכב (מושבים ושטיח מרכב).

בטויוטה מחפשים אחר חברים נוספים שיצטרפו למועדון שלהם. לקוח שיש בבעלותו רכב אשר נרכש מחברת יוניון מוטורס והרישום ברישיון רכבו מראה מד אוץ של לפחות 900,000 ק"מ יכול להירשם למועדון דרך אתר המועדון או באחת מסוכנויות טויוטה המורשות, ההצטרפות למועדון ללא עלות.

לקישור לאתר המועדון לחצו כאן

 

עוד מחדשות רכב