מותג אופנועי אינדיאן הושק רשמית בישראל

קבוצת לובינסקי השיקה הבוקר במתחם החברה בראשל"צ את אולם התצוגה המרכזי של אופנועי אינדיאן מארה"ב. המחירים יחלו ב-78,000 שקל וכולכם מוזמנים להשקה החגיגית הערב.

ששי כהן 27 בספט, 2017
אופנוע אינדיאן

ד.ל.ב מוטוספורט, מקבוצת לובינסקי, השיקה הבוקר רשמית לעיתונאים את מותג האופנועים היוקרתי "אינדיאן" מארה"ב, באירוע שכלל את חשיפת אולם התצוגה המרכזי של המותג במתחם החברה במעויין שורק בראשל"צ, לצד טעימה קלה בנסיעות מבחן שבוצעו ל-3 דגמים של החברה.



אינדיאן סקאוט אינדיאן סקאוט
מותג הפרימיום אינדיאן החל את דרכו בישראל לפני כחודשיים, עת חשפה היבואנית בנמל אשדוד את צמד הדגמים הראשונים שהגיעו לארץ. בזמן שחלף, הספיק היבואן למכור את כל המשלוח הראשון, והחל מהיום תוכלו לפגוש את כל היצע אינדיאן בארץ, הכולל 2 משפחות דגמים ו-9 אופנועים שונים, במחירים החל מ-85,900 שקל לדגם האינדיאן סקאוט סיקסטי, דגם הכניסה לשוק הישראלי, המשתייך למשפחת ה'מידסייז', ומצויד במנוע V טווין מקורר נוזל בנפח 1.000 סמ"ק, המפיק 78 כ"ס, ועד לדגם הרואד מאסטר היוקרתי, שיוצע במחיר החל מ-238,900 שקל, לפני תוספות והתאמה אישית.
אופנועי אינדיאן אופנועי אינדיאן
לצידו של הסניף המרכזי בראשל"צ, תפתח בקרוב החברה סניף נוסף ברחוב שוקן בת"א, בצמוד לאולם המרכזי של מותד KTM, אותו מייבאת גם החברה, ובעתיד תפתח החברה גם מרכזי שירות ומכירה בצפון ובדרום. באולם המרכזי בראשל"צ תוכלו להתרשם גם מחנות אביזרים וציוד, ואופציה לשדרוג האופנועים בשפע של אביזרים ותוספות מקוריות.
חלום... חלום…
צפי המכירות של היבואן עומד לשנה הקרובה על כ-80-100 כלים, ולדברי היבואן, כבר במשלוח הראשון שנמכר כולו, הם הופתעו לפגוש בקהל לקוחות צעיר מכפי שציפו, עם גיל התחלתי של 30 שנה.
השקה חגיגית של ליין האופנועים המלא ל-2017, תיערך הערב ( 27/9/17) באולם התצוגה המרכזי של אינדיאן בבית לובינסקי, מושביץ 3 ראשל"צ (צמוד לאיקאה), באירוע חשיפת דגמי ה-BAGGER, CRUSIER, MID-SIZE, ו-TOURING, עם כיבוד עשיר ובירה קרה החל מהשעה 19:00.

עוד מדו גלגלי