מותג האופניים הספרדי BH בישראל

חברת Sturm, המשווקת בישראל את האופניים החשמליים של Koning, מתחילה בשיווק דגמי שטח וכביש של אופניי BH הספרדיים במחיר החל מ- 1,990 ש"ח.

ששי כהן 08 בדצמ, 2015
אופני BH ספרד

חברת Sturm, המייצרת ומשווקת בישראל את מותג האופניים החשמליים Koning, מרחיבה את פעילותה והחלה בשיווק מותג האופניים הספרדי BH המפיץ את דגמיו ב-30 מדינות בעולם ומעתה גם בישראל. אופני BH ישווקו בארץ במגוון דגמי כביש ושטח ובמחיר החל מ- 1,990 ש"ח לדגם הבסיסי.




מותג BH הספרדי המייצר אופניים במשך כ- 100 שנה, נחשב לאחד המותגים המוכרים בעולם ודגמיו אף משתתפים לאורך השנים בהצלחה בשלל מירוצי אופניים. כבר בשלב השקת המותג בארץ, צפויות להיפתח כעשר נקודות מכירה ברחבי הארץ במהלך חודש דצמבר הקרוב. בהמשך צפויה להתרחב ההפצה לכעשרים נקודות עם פריסה בכל הארץ. טווח מחירי ההשקה לאופני השטח שיכוך מלא יתחיל מ- 7,990 שקלים ולאופני טריאתלון מדגם Aerolight החל מ- 10,990 שקלים.

לדברי הראל שקד, מבעלי חברת Sturm (יצרנית מותג האופניים החשמליים Koning) הרי שהמטרה היא להפוך את אופני BH למותג מוביל גם בישראל: "מותג BH מציע כיום דגמי אופניים חדשניים המציעים את המילה האחרונה בתחום הטכנולוגיה, המשקל ופתרונות הרכיבה האישיים: מדגמי ה-Lynx המיועדים לשטח ועד דגמי ה-Ultralight לכביש. אנו מאמינים כי בטווח המחירים בו נמצאים דגמי BH אנו נותנים את אחת מההצעות האטרקטיביות בשוק".


עוד מדו גלגלי