מותג יגואר בישראל הושק בידי היבואן החדש

היעד: להפוך את יגואר למותג נחשק ! חברת המזרח, היבואנית החדשה של יגואר בישראל, השיקה הבוקר רשמית את פעילות יגואר בישראל תחתיה והציגה את תכניותיה לעתיד.

ששי כהן 12 ביונ, 2017
יגואר F-PACE

9 חודשים לאחר שהודיעה חברת המזרח על קבלת זיכיון היבוא של מותג הפרמיום הבריטי יגואר מידי חברת "מאיר", השיקה הבוקר היבואנית החדשה רשמית את פעילות יגואר המחודשת תחת היבואן החדש, ופרטה את תכניותיה לעתיד המותג היוקרתי בארץ.




היעד: להפוך את יגואר למותג נחשק, כך הצהירו בכירי החברה הבוקר במסיבת העיתונאים שנערכה בת"א, אולם עבור כל מי שחשב שאולי יושק מחירון חדש ומוזל יותר, הבהיר היבואן החדש שהמחירון של דגמי יגואר נותר כמעט זהה למחירון תחת היבואן הקודם, כחלק מיצוב המותג ושמירה על ערכי המכוניות המשומשות שלו בשוק. " כפי שעשינו זאת במותג לנד רובר, אשר מכוניות שמורות שלו נמכרות כיום בשוק המשומשות במחיר מחירון, כך יקרה בעתיד גם במותג יגואר" מבהירים בחברה.
יגואר F-TYPE יגואר F-TYPE
היצע דגמי יגואר בישראל 2017
היצע הדגמים בשלב הנוכחי נותר זהה למה שהיה עד כה, ויחל עם יגואר XE, מכונית הספורט סדאן (וגם הנמכרת ביותר של יגואר בישראל), שזוכה למנוע חדש בנפח 2.0 ליטר המפיק 200 כ"ס ותעלה החל מ-295,000 שקל ועד ל-380 אלף שקל לדגם ה- 3.0 ליטר הבכיר. מעליה תוצע יגואר XF, מכונית הספורט סאלון המתחרה בדגמים כמו מרצדס E קלאס, ו- BMW סדרה 5, שתוצע גם היא בגרסת 2.0 ליטר 200 כ"ס כדגם הכניסה ובמחירים החל מ-419,000 שקל.
רכב הפנאי-שטח יגואר F-PACE ששיווקו החל לפני כשנה, ישווק בדגמי בנזין ודיזל בהספקים של 180-380 כ"ס ובמחיר החל מ- 389 אלף שקל. מכונית הדגל יגואר XJ תשווק בדגמי בנזין בהספקים של 240-550 כ"ס ובמחיר החל מ-668,000 שקל. מכונית הספורט הדו-מושבית המרהיבה יגואר F-TYPE, בעלת מרכב הקופה/קבריולט המצוידת במנועי 3.0 ו-5.0 ליטר בהספקים של 340-575 כ"ס, תשווק במחיר החל מ-725,000 שקל, ולדברי היבואן החדש, יש כוונות להעלות כמות גדולה יותר מבעבר של הדגם הנ"ל על הכבישים.
יגואר XF יגואר XF
בחברה מצהירים שלצד הדגמים "הרגילים" היא תזמין ללקוחות כל דגם של החברה ובכל רמת אבזור שירצה, בדומה לשיטות הפעולה של המתחרות. בעוד כשנה, צפויה יגואר להשיק בעולם את רכב הפנאי החשמלי הראשון שלה, ה- i-PACE, אשר יציע לצד עיצוב עתידני, ביצועים מסעירים עם הספק של 400 כ"ס, תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4 שניות (מוערך) וטווח נסיעה של 500 ק"מ בין טעינות, כאשר טעינה של 80% מהסוללה תיעשה ב-90 דקות.
יגואר i-PACE החשמלית יגואר i-PACE החשמלית
בעוד כחודשיים צפויה חברת המזרח להשיק את אולם התצוגה החדש של יגואר (ושל לנד רובר) באזור התעשיה של הרצליה פיתוח, בסמיכות לשלל יבואני היוקרה, שעתיד לרכז את הפעילות במרכז במקום אולם התצוגה של החברה בת"א. לצידו יוקמו מרכזי שירות מתקדמים בפ"ת, ראשל"צ, חיפה וירושלים, ובהמשך הדרך גם בבאר-שבע עבור לקוחות הדרום.
לצד אלה, מבטיחים בחברה טיפול אישי בלקוחות, השקעה במועדון לקוחות, אירועי נהיגה, מגזין חודשי ועוד.
צפי המכירות לשנת הפעילות הראשונה של יגואר תחת היבואן החדש עומד על כ-270 מכוניות.