מותג קופרה הושק בישראל – החל מ-174,900 שקל

לא עוד מותג רכב, אלא מותג של שבט… או של קהילה שמחפשים ייחודיות, תחכום וביצועים, כך מצהירים בקופרה, עם השקת מותג הספורט הספרדי שיוצע בארץ בתחילת הדרך בשלושה דגמים לבחירה, המבטיחים שילוב של ביצועים, אבזור, בטיחות והופעה מפתה.

ששי כהן 15 במרץ, 2021
קופרה לאון מסלול

בקופרה העולמית קוראים ללקוחות המותג קהילה. אנחנו דווקא בישראל מדברים על "שבט קופרה" (בהשראת תרבויות השבט) – לקוחות שמחפשים לא רק מותג רכב נוסף, אלא מותג הנהנה מייחודיות, תשוקה, ביצועים ותחכום. כך הצהיר הבוקר צביקה לוי, מנהל חטיבת סיאט וקופרה בישראל, עם השקתו הרשמית של מותג הספורט הספרדי בישראל, שאל דגם הקופרה אטקה המשווקת כאן בשנה האחרונה, נוספים עתה גם קופרה אטקה וקופרה פורמנטור החדשים. בשלב הראשון יושקו צמד אולמות תצוגה – במגדל צ'מפיון בבני ברק ובהרצליה. עד לפתיחתם, דגמי CUPRA יוצגו וישווקו ללקוחות באולם פופ- אפ ייחודי שנפתח בקומה השישית של מגדל צ'מפיון ועונה לשם "Cupra Six Floor".


ללא סוכני מכירות… 

בהשקת המותג שנערכה באולם הפופ-אפ בבני ברק, התארחו גם מכונית המסלול של קופרה שהגיעה לביקור אורח, וקופרה לאון ST (סטיישן) השימושית יותר ובעלת הנעה כפולה ומראה מאוד מפתה, אך לעת עתה היא לא תשווק בארץ. מנהל המותג בישראל הוא ניר צוק, אולם התצוגה הנוכחי הוא בכלל גאראז' (לכל חובבי המוסך והשדרוגים) ולחברה לא יהיו אנשי מכירות, אלא אנשים שנקראים: "Cupra Masters"…

קופרה לאון מסלול

קופרה לאון בגרסת מסלול שהובאה במיוחד להשקה

היצע הדגמים בישראל

קופרה אטקה: רכב הפנאי המשפחתי המבוסס על סיאט אטקה כבר משווק בארץ מאז דצמבר 2019, ומאז הספיק להוביל את טבלת המסירות של רכבי הפנאי הספורטיביים בארץ, אך הבוקר הושק בגרסת מתיחת הפנים של 2021 הכוללת עדכוני עיצוב מבחוץ ומבפנים, המיישרים קו עם שפת העיצוב החדשה של קופרה, עם מראה אגרסיבי יותר ותוספת אבזור. הדגם ישווק בארץ עם מנוע הטורבו 2.0 ליטר המפיק 300 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים והנעה כפולה. עם יחידת הכח הנ"ל, מציע הדגם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות ומהירות מרבית של 247 קמ"ש.  בסעיף האבזור תמצאו בין השאר חישוקי גלגלים "19, מתלים אדפטיביים, צמד יציאות מפלט כפולות מאחור, מערכת לחניה אוטומטית, דלת תא מטען חשמלית, גג שמש פנורמי, מושבי באקט, לוח שעונים דיגיטלי, מולטימדיה עם מסך מגע "9.2, הגה ספורט ורשימה ארוכה של אבזור נוסף. מחיר הדגם נותר ללא שינוי ויחל מ- 249,900 שקל. 

קופרה אטקה החדשה 2021

קופרה אטקה החדשה 2021

קופרה לאון: המשפחתית הספורטיבית של היצרן חוזרת לישראל בדור חדש המבוסס על סיאט לאון החדשה, אך ישווק רק תחת המותג קופרה. לצד העיצוב החדש והצמיחה בממדים החיצוניים המבטיחים גם תא נוסעים מרווח מבעבר, תוצע הלאון קופרה גם היא עם מנוע הטורבו 2.0 ליטר המפיק 300 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, אך מוצע בגרסת הנעה קדמית. עם יחידת הכח הנ"ל, מציע הדגם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש.  בסעיף האבזור תמצאו בין השאר חישוקי גלגלים "19, צמד יציאות מפלט כפולות מאחור, מתלים אדפטיביים, מערכת לחניה אוטומטית, מערכת סאונד מתקדמת של Beats, גג שמש פנורמי, מושבי באקט, לוח שעונים דיגיטלי, מולטימדיה עם מסך מגע "10, הגה ספורט ורשימה ארוכה של אבזור נוסף. מחיר הדגם יחל מ- 239,900 שקל. 

קופרה לאון החדשה 2021

קופרה לאון החדשה 2021

ויש גם דגם חדש 100% קופרה

קופרה פורמנטור: לראשונה יוצע גם דגם הקופרה פורמנטור, קרוסאובר ספורטיבי קומפקטי אשר פותח במיוחד עבור חטיבת קופרה ואין לו דגם מקביל בסיאט. לצד עיצוב ספורטיבי ומפתה (המצטרף לקטגוריית ה-SUV בעלי העיצוב הספורטיביים), לדגם מידות משפחתיות עם 4.45 מטר לאורך, 1.84 מטר לרוחב, גובה של 1.53 מטר ובסיס גלגלים של 268 ס"מ, לצד נפח תא מטען של 420 ליטר.

הפורמנטור תשווק בארץ ב-2 גרסאות לבחירה: 1.5 ליטר טורבו 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ, שתשמש כגרסת הכניסה למותג, המיועדת ללקוחות אשר מעוניינים במותג הספורטיבי, אך מסתפקים בביצועים של משפחתית זריזה (8.9 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 203 קמ"ש), יחד עם עלויות רכישה ואחזקה נמוכות יותר וצריכת דלק של 14.5 ק"מ לליטר בממוצע. אבזור הדגם עשיר וכולל תאורת LED היקפית, חישוקי "18 קלים, גג שמש, מושבי ספורט קדמיים, כניסה והנעה ללא מפתח, מערכת סאונד מתקדמת של Beats, משטח טעינה אלחוטי לנייד, בקרת אקלים עם 3 אזורים, לוח שעונים דיגיטלי, מולטימדיה "10 ועוד. מחיר הדגם נקבע על 174,900 שקל והוא הדגם שככל הנראה אמור להביא את מרבית הלקוחות למותג החדש.

קופרה פורמנטור

קופרה פורמנטור

לצידו יוצע קופרה פורמנטור VZ – הגרסה הספורטיבית והקיצונית של הדגם, המצוידת במנוע הטורבו 2.0 ליטר המפיק 310 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים והנעה כפולה. עם יחידת הכח הנ"ל, מציע הדגם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. אבזור הדגם כולל בנוסף לדגם הרגיל גם מתלים אדפטיביים, צמד יציאות מפלט כפולות מאחור, מושבי באקט ספורטיביים, חישוקי "19, מולטימדיה עם מסך "12, דלת תא מטען חשמלית ועוד. מחיר הדגם יחל מ- 259,900 שקל. 

בטיחות, אחריות ושדרוג צבעים במחירים עד 13,900 שקל !

כל דגמי קופרה ישווקו בארץ עם שנתיים אחריות ואופציה לשנה נוספת בתוספת של 1,000 שקלים. בקופרה מבטיחים גם יחס שונה ואישי יותר במרכזי השירות של החברה ומאמץ לספק את השירות הטוב ביותר. כמו שהרגילו אותנו בדגמי סיאט, גם כאן כל המחירים מתייחסים לצבע לבן בלבד, כאשר צבעים מטאלים יוצעו בתוספת של 3,900-6,900 שקל וצביעת מט מיוחדת תוצע בתוספת של 13,900 שקל.

קופרה פורמנטור VZ

קופרה פורמנטור VZ עם צביעה בצבע מט (תוספת של 13,900 שקל)

כל הדגמים יוצעו בארץ עם חבילת בטיחות מקורית מתקדמת ומקיפה הכוללת: התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת במראות הצד, התרעה על תנועה חוצה מאחור, התרעה על יציאה לא בטוחה מהרכב, התרעת עייפות הנהג, חיישני ומצלמת רוורס.

צפי המכירות של היבואן עומד על כמה מאות מכוניות בחודשים הקרובים, כאשר הדגם הפופולרי שצפוי להיות הוא גרסת הכניסה למותג האמורה להביא קהל חדש ורחב יותר מבעבר. 




עוד מחדשות רכב