מותג Zeekr נפתח להזמנה מוקדמת בישראל

מותג הרכב החשמלי Zeekr יושק רשמית בארץ בעוד כשבועיים, עם דגמי ה-001 "שוטינג ברייק" והקרוסאובר X המסקרנים, אך בינתיים פתחה היבואנית את האתר למכירה מוקדמת למעוניינים ומדווחת גם על 115 הזמנות ראשונות שנרשמו בארץ.

ששי כהן 19 בדצמ, 2023
זיקר 001

חברת גיאו מוביליטי מבית יוניון מוטורס (יבואנית טויוטה ולקסוס) החלה במכירה מוקדמת של מותג הרכב החשמלי Zeekr בישראל, עם צמד דגמים שמופיעים כבר באתר לרכישה, ויסופקו זמן קצר לאחר השקת המותג הרשמית בעוד כשבועיים. יחד עם זאת, החברה לא מפרסמת לעת עתה את מחירי הדגמים, שצפויים להתמקם בגזרת הפרמיום, אך מבטיחה שתשלום המקדמה ע"ס 2,000 שקלים יוחזר ללקוחות במקרה ויחליטו לבטל את ההזמנה.


כחלק מתמריץ לעידוד הלקוחות מציעה היבואנית תמריץ בדמות הטבות ייחודיות נוספות המובטחות רק לנרשמים מראש הכוללות, בין היתר, עמדת טעינה (לא כולל התקנה); קרדיטים לטעינה ציבורית; חבילת תקשורת לשנה הראשונה; ועוד. לכל אלה תצטרף גם הבטחה למחיר השקה לכל מי שישלים רכישה עד סוף חודש ינואר 2024.

זיקר 001

זיקר 001

צמד הדגמים הראשונים של ZEEKR שיושקו בישראל הם ZEEKR 001 – ספינת הדגל של היצרן הכוללת עיצוב 'שוטינג ברייק' (סלון קופה) שתוצע ב-3 גרסאות לבחירה:  Long Range עם הנעה אחורית והבטחה לטווח עצום של 620 ק"מ; ה- Performance בעל שני המנועים (AWD) שמגיע לטווח של 590 ק"מ ומאיץ מ-0 ל-100 ב-3.8 שניות בלבד עם 544 כ"ס; וה-Krypton, ברמת ביצועים דומה ל-Performance, עם רמת גימור פרימיום כולל מושבי נהג ונוסע חשמליים עם זכרונות ופרופיל אישי, מתלי אוויר, אוורור, חימום, עיסוי במושבים, ועוד. הדגם מצויד בסוללת ליתיום-יון בקיבולת 100 קוט"ש התומכת בטעינת DC מהירה עד 200 קילוואט ומאפשרת טעינת הסוללה מ-0 ל-80% תוך 30 דקות בלבד. תא הנוסעים של ה-001 עתיר טכנולוגיה מתקדמת ומורכב באופן מוקפד מחומרים איכותיים וגימורים יוקרתיים בדומה לרכבי יוקרה אירופים אחרים. המושבים הקדמיים והאחוריים מחוממים וניתנים לכיוונון חשמלי ב-12 מצבים שונים כסטנדרט, כשבדגם ה- Kryptonכוללים המושבים הקדמיים גם פונקציית עיסוי.

זיקר 001

במקביל מתחיל שיווקו גל של ה-ZEEKR X – ה-SUV האורבני הקומפקטי וחשמלי של היצרן שמעורר עניין רב באירופה, שישווק בשתי רמות גימור:  ה- Long Range בעל הנעה אחורית וטווח נסיעה של עד 440 ק"מ, וה- Krypton בעל הנעה כפולה עם 428 כוחות סוס שמאיץ מ-0 ל-100 תוך 3.8 שניות. גם הזיקר X מאופיין בטכנולוגיה מתקדמת בשילוב עיצוב מרשים, בקומפקטיות מבחוץ ונוחות מירבית מבפנים, עם אורך של 4.4 מ' ובסיס גלגלים של 2.75 מ'. ה-X מגיע עם מושבי עיסוי מרופדים בבד דמוי עור איכותי שמקורו אינו מהחי, ומערכת שמע סראונד של Yamaha עם 13 רמקולים ומסך מגע בגודל 14.6".

זיקר X

זיקר X