מזראטי גיבלי היברידית בישראל – החל מ-550,000 ש"ח

יבואנית מזראטי מודיעה על הגעתה של הגיבלי ההיברידית לאולם התצוגה בישראל, המשלבת בין מנוע טורבו חדש 4 צילינדרים ומנוע חשמלי 48V, המפיקים 330 כ"ס ומציעים ביצועים ספורטיביים לצד חיסכון של 20% בצריכת הדלק, יחד עם תג מחיר תחרותי במשפחת הדגמים.

ששי כהן 17 בינו, 2021
מזראטי גיבלי היברידית

חברת סמלת מודיעה על הגעתה לארץ של מזראטי גיבלי הייבריד, המכונית ההיברידית הראשונה של מותג העל הספורטיבי, המתייצבת החל מהבוקר באולם התצוגה של מזראטי בתל אביב, ומבטיחה ביצועים ספורטיביים לצד יותר ידידותיות לסביבה, חיסכון בדלק ותג מחיר התחלתי הנמוך במשפחת הדגם בארץ.


הגיבלי ההיברידית הינה מסוג המכוניות ההיברידיות הזוכות למערכת חשמלית 48V קלה ולא מערכת היברידית מלאה, אשר עיקרה הפחתת פליטת המזהמים וצמצום קל של צריכת הדלק החיוניים במיוחד ליצרן לשיווק באירופה. מתחת למכסה המנוע, מצוידת המכונית במנוע צנוע יותר – בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר (שמגיע בבסיס מאלפא רומיאו ג'וליה) וזוכה כאן לשלל שדרוגים שיחד עם מערכת חשמלית 48V מעלים את הספק המנוע ל-330 כ"ס ו-45 קג"מ, ושידוך לתיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים מתוצרת ZF והנעה אחורית.

מזראטי גיבלי היברידית

עם יחידת הכח הנ"ל, מציע הדגם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-5.9 שניות ומהירות מרבית של 255 קמ"ש, לצד צריכת דלק של 11.2 ק"מ לליטר בממוצע לפי תקן ה-WLTP המחמיר יותר, המהווים שיפור של 20% מול גרסת הגיבלי בנזין הרגילה. חיצונית, מדובר באותו הדגם אך עם פתחי האיוורור הצדדיים שצבועים בכחול במקום בכרום ולוגו כחול על קורה C.

מזראטי גיבלי היברידית

הגיבלי משווקת בישראל ב-2 רמות גימור:

  • גיבלי היברידית הכוללת: חישוק 19", מושבי עור איטלקיים, מושבים חשמליים, חיישני חניה, מצלמת רוורס, מערכות בטיחות מלאות, מערכת מולטימדיה 10.1 אינץ' עם צימוד אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו ומשטח טעינה אלחוטי כלולים באבזור הסטנדרטי. 
  • גיבלי היברידית גראנספורט הכוללת: חישוקי 20" ועיצוב חיצוני ספורטיבי, מתלים אדפטיביים, פנסי לד אדפטיביים, מצלמות 360, מערכות בטיחות מלאות, מושבי ספורט איטלקיים חשמליים, הגה ספורט, קליפרים בצבע ומערכת מולטימדיה 10.1 אינץ' מחיר מזראטי גיבלי ההיברידית יחל מ-550,000 שקל לגרסת הכניסה (40,000 שקל פחות מגרסת הכניסה של מנוע הבנזין עד כה) והחל מ-610,000 שקל לדגם הגראנספורט המהודר יותר.




עוד מחדשות רכב