מחירון לוי יצחק בחינם באינטרנט עובר לטלפון החכם

מעוניינים לדעת מה המחירון של הרכב שלכם? לאחר שפסק לאחרונה שירות המחירון של לוי יצחק באתר WINWIN, תוכלו לגלות אותו היום ובחינם בהורדת אפליקציית המחירון של לוי יצחק. בדרך, תצטרכו לצפות גם בפרסומות בתמורה.

אביחי בוני 25 בספט, 2020
וולוו XC40

לאחר שפסק שיתוף הפעולה של מחירון לוי יצחק ואתר WINWIN, אשר הציע גלישה במחירון הרכב בתמורה לביצוע שיחת טלפון בעלות של חצי שקל לדקה, עובר מחירון הרכב הלאומי לעולם הסמארטפונים ומוצע כעת לגלישה בחינם בהורדת אפליקצייה חדשה. במהלך החדש עשוי המחירון לחזק את מעמדו בשוק, ולהתחרות טוב יותר לא רק במחירון של יד 2 שנושף בעורפו בעשור האחרון, אלא גם במחירון החדש של משרד התחבורה ורשות הדואר, עליו הכריזה בתחילת החודש שרת התחבורה החדשה מירי רגב.


זמינה למשתמשי אנדרואיד ואפל בחינם

אפליקציית מחירון הרכב החדשה של לוי יצחק זמינה להורדה הן למשתמשי טלפונים מסוג אנדרואיד והן למשתמשי טלפונים של אפל והורדתה והשימוש בה אינם כרוכים בתשלום. יחד עם זאת, בין חיפוש לחיפוש, תדרשו לקצת יותר סבלנות עקב פרסומת שתוקרן לכם למשך 5 שניות על גבי כל המסך.

בבדיקת שימוש באפליקציה דרך אפליקציית האייפון גילינו אפליקציה קלה לשימוש ולתפעול, אולם עדיין כוללת כמה באגים קטנים: כך למשל, כאשר בחרנו סוג יצרן ורכב ושנת ייצור, עלה לנו דף הדגם, אך שוב הצטרכנו לבחור את שנת הייצור, למרות שכבר סימנו אותו בשלב הראשון של החיפוש. בנוסף, לא כל רמות הגימור של כל דגם קיימות וגם רמות גימור שמאוד פופולריות בארץ לעיתים נעלמו מהמחירון. גם כאן תוכלו לבצע שקלול של המחיר המסתמך על מקוריות הרכב, מספר הידים שהחליף, הק"מ הנוכחי שלו והפחתות של ירידת ערך שנקבעו אם עבר תאונה, אך גם כאן ריבוי הפרסומות מתלווה לתהליך.
מחירון לוי יצחק בחינם

מחירון לוי יצחק בחינם באפליקציית הטלפון

כך או כך מדובר עדיין באפליקציה ידידותית יחסית וכאמור מאפשרת לכם חיפוש מחירון הרכב שלכם בקלות וכאמור בחינם, ועל זה נותר לנו לברך אותם.
ויש גם את מחירון יד 2
במקביל למחירון לוי יצחק, תוכלו לקבל גם את המחירון של לוח יד 2 בחינם, המציג לטענתם מחירון מדויק ואמין יותר, אך חשוב לזכור שכל חברות הביטוח עושות שימוש במחירון הרכב הלאומי של לוי יצחק ובמקרה של גניבה, תאונה וכו', התשלום יתבצע לפי המחירון הלאומי ולא לפי מחירון יד 2.
בקרוב: מחירון רכב של משרד התחבורה בשיתוף דואר ישראל
בתחילת החודש נרשמה חדשה מעניינת בתחום המחירונים, עת הודיע משרד התחבורה שהגיע לסיכום עם דואר ישראל על קידום מחירון רכב משומש, חינמי שישקף את שוויו האמיתי של הרכב. על פי הרפורמה שמקדמת שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא"ל (במיל') מירי רגב, יתבקשו המוכר והקונה במעמד מכירת הרכב והעברת הבעלות, בדואר או באינטרנט, לדווח על מחיר הרכב והנסועה (קילומטראז') העדכנית של הרכב.

לדברי משרד התחבורה: " בישראל מתבצעות מדי שנה למעלה מ-800 אלף עסקאות העברת בעלות על רכב משומש ורכישת רכב היא ההוצאה השנייה בגובהה במשקי הבית בישראל, אחרי רכישת דירה. קבלת מידע מדויק, מעודכן ונגיש על מחירו הריאלי של הרכב, היא לפיכך יעד צרכני משמעותי, שיתרום לשוק רכב אמין, הוגן ומשתלם יותר לצרכן. כיום, מחירי הרכב המשומש בישראל נקבעים באופן כמעט בלעדי על ידי מחירון אחד, שלא תמיד מייצג את המחירים המשולמים בפועל. כדי לשנות מצב זה מהיסוד, יזמה השרה רגב מהפך בשוק מחירוני הרכב: מאגר רכב חינמי, המבוסס על נתוני אמת מעודכנים ולא על חוות דעת של שמאי כזה או אחר. המידע ישמש גם את חברות הביטוח, ועשוי לתרום להוזלת הפרמיות המתומחרות כיום על סמך מחירון פרטי שאינו מייצג נאמנה את מחיר השוק.לצורך כך, משיק משרד התחבורה מהלך חדשני של איסוף נתוני העיסקה, והקמת מאגר מידע ממוחשב המבוסס על נתונים המצטברים בזמן אמת.

בשלב הראשון, יתבקשו המוכר והקונה לדווח על מחיר העיסקה והנסועה (קילומטראז') של הרכב במעמד העברת הבעלות בדואר או באינטרנט. הנתונים יוזנו לאתר אינטרנט ייעודי וישולבו עם נתוני הרכב הקיימים באגף הטכנולוגיות של משרד התחבורה. האתר החדש, יציג את כל העסקאות שבוצעו לפי דגם, שנת ייצור, נסועה ומספר בעלים ובהתאם לכך יציג מחיר משוקלל לרכב המבוקש. משרד התחבורה החל בהקמת המערכת שתחל לפעול בתוך מספר שבועות ותושק לציבור לאחר מספר חודשים כאשר היקף הנתונים המצטבר יציג תמונה אמינה של מחירי השוק. לאור התוצאות והיקף ההיענות של הציבור, תישקל אפשרות לחקיקה שתחייב דיווח של מחיר המכירה של כל רכב בעת העברת הבעלות.