מחירי חו״ל בישראל: קסדות קאברג עוברות ליבואן חדש

חברת ׳שחורי תקשורת׳ מתחילה ביבוא קסדות קאברג מאיטליה, עם הבטחה לאסטרטגיית מחיר מהפכנית בתחום הקסדות בארץ ומחירי חו"ל בישראל.

ששי כהן 30 באוג, 2020
קסדות קאברג

חברת ׳שחורי תקשורת׳ מודיעה על השקת קולקציית 2020 של קסדות קאברג-איטליה בישראל. ׳שחורי תקשורת׳, יבואנית ונציגת חברת ׳מידלנד׳ בישראל ובעלת מותג ׳גאדג׳ט׳ לפיתוח וייצור מוצרים משלימים לאופנוענים, קיבלה לאחרונה לידיה גם את זיכיון הייבוא הבלעדי לקסדות ׳קאברג׳(Caberg) בישראל.


חברת הקסדות ׳קאברג׳ נוסדה בשנת 1974 בברגמו שבצפון איטליה. משמעות של השם Caberg הוא קיצור של Caschi di Bergamo – בתרגום לעברית ״קסדות מברגמו״. לאורך השנים ׳קאברג׳ פיתחה מגוון רחב של קסדות עבור סגמנטים שונים והייתה לחברה האיטלקית הראשונה (והשנייה בעולם) שהציגה פיתוח עצמי לקסדה נפתחת. אחד מהמאפיינים הייחודיים של ׳קאברג׳ לאורך השנים הוא מיקוד בקסדות חכמות, על ידי שילוב של מראה ייחודי, בסגנון איטלקי ופונקציונאליות לרוכב.

קסדת קאברג

 כל הקסדות המיוצרות על ידי קאברג עוברות בדיקות ומבחנים מקיפים, על מנת להבטיח להן את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר. בזכות מבחנים מחמירים אלה, שמונה דגמי קסדות של קאברג זכו לציון גבוה במבחני ריסוק הקסדות של ׳sharp׳, הפועל תחת ממשלת אנגליה.

לדברי היבואן החדש, הקסדות מיובאות לישראל עם תג מחיר בדומה למחירים באתרי מסחר לאביזרי אופנועים באירופה ובארה״ב. בקביעת מחירי הקסדות הושקעה מחשבה רבה, על מנת שמחירן יהיה הוגן ואפשרי כלפי רוכבים מכל קצוות האוכלוסייה. כך לדוגמה, מחיר קסדת הדגל של קאברג – DRIFT EVO – גרסת ההומולוגציה לקסדה שפותחה במחלקת המרוצים של קאברג, בעלת מעטפת קרבון, יעמוד על 1,690 ש״ח בלבד. מחירים נוספים: CABERG XTRACE המיועדת לאופנועי אדוונצ'ר תעלה 990 שקל וקסדה נפתחת מדגם CABERG DUKE II תעלה 1,290 שקל. 

בחודש ההשקה (ספטמבר) תנתן הנחה של 20% נוספים על כל קולקציית הקסדות. 




עוד מדו גלגלי