מיני חוגגת 60 שנה במהדורה יחודית

דלק מוטורס משיקה בישראל את המהדורה המיוחדת של MINI לכבוד חגיגות 60 שנים למותג, עם צביעה ייחודית British Racing Green ושלל תוספות במחיר התחלתי של 252,500 ₪

ששי כהן 11 ביונ, 2019
מיני קופר 60 שנה

חברת דלק מוטורס, יבואנית מותג היוקרה מיני, משיקה בישראל גרסה ייחודית במהדורה מוגבלת של הקופר S לרגל חגיגות 60 שנה למותג היוקרה הבריטי, הנמצא כיום בבעלות BMW. הדגם ישווק בארץ בגרסאות ה-COOPER S האצ'בק ו-5 דלתות בעלות נוספת של 5,000 שקלים מול המחירון הרגיל.


קצת היסטוריה…

לפני 60 שנה, הציג סר אלק איסיגוניס,  מהנדס רכב ראשי בתעשיית הרכב הבריטית, את חזונו למכונית קטנה וחסכונית בדלק, המסוגלת לשאת 4 מבוגרים. ב-26 באוגוסט 1959 הוצגה ה-MINI הראשונה (תחת השם מוריס מיינור / אוסטין 7) ועשתה מהפכה בפלח שוק המכוניות הקומפקטיות. מחירה הנגיש והעיצוב האייקוני שלה הפכו את ה-MINI להצלחה מיידית.
אך היו כאלו שראו דווקא את הפוטנציאל הספורטיבי שבמכונית הקטנה.  אגדת המרוצים ג'ון קופר, חברו של איסיגוניס, מחליט להפוך את ה-MINI למכונית מרוץ, ושולח אותה להתחרות בלא פחות מראלי מונטה קרלו היוקרתי. מול פניהם המשתהות של הסובבים, זוכה ה-MINI במקום הראשון 3 פעמים ומשנה את התפיסה של תעשיית הרכב על "המכונית האנגלית הקטנה".

מיני קופר 60 שנה
לאורך 60 שנותיה, MINI מושרשת היטב במסורת, עם עיצוב אייקוני, התנהגות כביש של מכונית קארטינג, טכנולוגיה מתקדמת וקסם בריטי שחצה מזמן את גבולות עולם הרכב.


מהדורת 60 השנה לרכב

מהדורת 60 שנה כוללת עיצוב חיצוני ופנימי ייחודי העושה שימוש בלוגו חדש שעוצב לכבוד האירוע:

צביעה ייחודית British Racing Green המתכתבת עם עברו של המותג ואופייה של MINI כמכונית קארטינג מהנה לנהיגה

  • חישוקי סגסוגת קלה 17" בעיצוב ייחודי ושני גוונים
  • פסי קישוט על מכסה המנוע עם לוגו 60 שנה
  • עיטורי לוגו בצידי הכנפיים הקדמיות
  • ספי דלת עם לוגו 60 שנה
  • גלגל הגה בעיצוב ייחודי
  • הקרנת הלוגו ממראת הנהג

בנוסף, מוצעים כאופציה גימור פנים וריפוד ייחודי וצבע גג בגוון לבן שמנת. הדגם ישווק רק ברמת הגימור CHILI.

מחירון:

מיני קופר S צ'ילי 3 דלתות: 247,500 ₪

מיני קופר S צ'ילי 5 דלתות: 258,500 ₪

תוספת עבור חבילת העיצוב 60 שנה: 5000 ₪