מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדשה תשווק לראשונה גם בגרסת 7 מושבים!

מיצובישי חושפת תמונות ופרטים ראשונים של הדור החדש של האאוטלנדר PHEV (פלאג-אין) שמבטיח יותר נסיעה על חשמל ואופציה לראשונה בדגם של גרסת 7 מושבים שעשויה במחיר נכון להיות להיט בארץ.

ששי כהן 15 באוק, 2021
מיצובישי אאןטלנדר PHEV 2022

8 חודשים לאחר שנחשף הדור החדש של מיצובישי אאוטלנדר, חושפת היצרנית גם פרטים ראשונים של גרסת הפלאג-אין הייבריד החדשה לקראת חשיפתו הרשמית של הדגם בסוף החודש הנוכחי.

לפי התמונות הבודדות של הדגם שחושף כעת היצרן, נראה שגרסת ה-PHEV החדשה תיראה כמעט בדיוק כמו גרסאות הבנזין המוכרות, למעט שימוש בחישוקי גלגלים "20 בעיצוב שונה וכמובן תוספת של פתח טעינה אחורי נוסף לטעינת הסוללה וכל מיני כיתובים שיבהירו לסובבים שמדובר בדגם חשמלי. בניגוד לדגם הנוכחי אגב שכלל פגוש אחורי אלגנטי שהסתיר היטב את האגזוז, הדגם החדש, למרות שהוא "ירוק" יותר וידידותי לסביבה, מאופיין בפגוש אחורי בעיצוב דמוי SUV שרירי עם צמד מפלטים בכאילו…

החידוש כנראה המשמעותי ביותר בדור החדש נוגע לאופציה הראשונה של הדגם גם לגרסת 7 מושבים, שעתידה במחיר נכון בישראל להפוך ללהיט מקומי.

מעבר לכך, במיצובישי לא חושפים לעת עתה פרטים טכניים נוספים של הרכב, אך בעבר כבר דיווחו שהדגם החדש יציע טווח נסיעה חשמלי שעשוי להיות כפול מהדגם היוצא שעומד על 45 ק"מ.

חשיפה רשמית של הדגם החדש תיערך ב-28 באוקטובר 2021 והדגם צפוי להגיע לארץ במהלך 2022.