מיצובישי אאוטלנדר PHEV -רכב השנה ביפן בקטגוריית החדשנות

מיצובישי אאוטלנדר PHEV, גרסת הפלאג-אין ההיברידית הנטענת של רכב הפנאי הפופולרי של מיצובישי, זכתה בתואר מכונית השנה ביפן בקטגוריית החדשנות. תגיע לארץ ברבעון הראשון של 2014.

ששי כהן 26 בנוב, 2013

הישג למיצובישי אאוטלנדר PHEV ביפן. הוועדה הבוחרת את 'מכונית השנה' היפנית (Car of the year Japan committee), בחרה בו אמש בתואר מכונית השנה בקטגוריית החדשנות, תוך שהיא מציינת את יתרונות הרכב בתחומי : איכות הסביבה, בטיחות וניידות ( המאפשרת טווח נסיעה גדול במיוחד על מיכל דלק בודד ).
מיצובישי אאוטלנדר PHEV הינו רכב היברידי נטען המצויד במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר ( המניע את הגלגלים הקדמיים ) וצמד מנועים חשמליים ( המניעים את הגלגלים האחוריים ), ומאפשר נסיעה " ירוקה " על גבי חשמל בלבד לטווח של 55 ק"מ, לצד טעינה של 4.5 שעות ( אפשרות לטעינה מהירה של 80% מהמצברים תוך חצי שעה בלבד ). בשימוש משולב עם מנוע הבנזין, מצהירים במיצובישי על צריכת דלק של 61 ק"מ לליטר בממוצע.
במיצובישי מאמינים בכלי הרכב ההיברידים הנטענים כדור הבא של דגמי היצרן, ובתערוכת טוקיו שנפתחה לפני כמספר ימים, הוצגו דגמים נוספים החולקים את הטכנולוגיה העתידית של החברה. מיבואנית מיצובישי נמסר שמיצובישי אאוטלנדר PHEV ישווק בארץ החל מהרבעון הראשון של 2014 ויצטרף לאחיו מונעי הבנזין והדיזל המשווקים כאן בהצלחה בשנה האחרונה.