מיצובישי מוטורס בתערוכת פאריס 2016

מיצובישי תחשוף בתערוכת פאריס את ה- GT-PHEV, רכב פנאי חשמלי קונספט חדש, לצד עדכונים לאאוטלנדר הפופולרי.

ששי כהן 14 בספט, 2016
מיצובישי GT-PHEV קונספט

מיצובישי מוטורס תחשוף בסוף החודש בבכורה עולמית את ה- GT-PHEV קונספט, רכב פנאי חשמלי, המרמז כיצד יראה הג'יפון הקומפקטי העתידי של החברה. הדגם יוצג לצידם של האאוטלנדר PHEV פלאג-אין המחודש וכן לצידו של האאוטלנדר הרגיל והפופולרי שזוכה לעדכונים שונים בדגם 2017.

מיצובישי GT-PHEV קונספט מיצובישי GT-PHEV קונספט
בכל הנוגע ל-GT-PHEV קונספט החדש, המופיע תחת השם היומרני המלא:מיצובישי GT-PHEV Ground Tourer concept, לצד עיצוב מתקדם ומידות קומפקטיות, מבטיחים במיצובישי גרסאות חשמליות או פלאג-אין מתקדמות, והנעה 4X4 חכמה שתאפשר לרכב לנוע בכל סוגי הכבישים. יחד עם זאת, בשנים האחרונות אנו עדים לשלל דגמי קונספט ראוותניים מבית מיצובישי, אך גרסאות הייצור שלהם לא מגיעות בסופו של דבר לשוק, וחבל.
מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש
לצידו של רכב הפנאי העתידני, האאוטלנדר המוכר שזוכה לפופולריות גבוהה בארץ זוכה לעדכונים שונים, כאשר המרכזי בינהם הוא שדרוג הרכב במערכות הבטיחות המתקדמות (התראה על התנגשות, סטיה מנתיב וכו'), שנוספים לאחרונה בשלל דגמי פנאי. לצידו, יוצג גם האאוטלנדר PHEV פלאג-אין המחודש, הכולל לצד עדכוני עיצוב ואימוץ המראה של הדגם הרגיל, גם הבטחה לנוחות נסיעה משופרת, תא נוסעים שקט יותר ויחידת כח היברידית בעלת ביצועים משופרים, וטווח נסיעה על חשמל בלבד שעלה ל-60 ק"מ. האאוטלנדר PHEV המעודכן צפוי להגיע ככל הנראה עוד השנה לארץ.
דגמי מיצובישי החדשים ייחשפו רשמית בתערוכת פאריס 2016 שתיפתח בסוף החודש.