מיצובישי רושמת זינוק חד במכירות בישראל ובאירופה

סימנים חיוביים למיצובישי : החברה סיימה את 2015 עם זינוק של 27% במכירות באירופה, כאשר ישראל מדורגת במקום השלישי במכירות עם זינוק של 21% במכירות אשתקד לעומת 2014.

ששי כהן 19 בינו, 2016
מיצובישי אאוטלנדר ספורט

חברת מיצובישי מוטורס מפרסמת את נתוני המכירות לשנת 2015 באירופה, מהם עולה כי שנה חיובית במיוחד עברה על המותג היפני, עם גידול של 27% ביחס ל- 2014 ו- 174,295 רכבים שנמכרו, לצד אזכור חיובי של ישראל בסיקור כשוק השלישי בגודלו של מיצובישי באירופה. מדובר בסימנים מעודדים עבור מיצובישי, שבשנים האחרונות בעיקר הפסיקה פעילות בשלל קטגוריות ( מנהלים, מיניוואנים ועוד) והשיקה דגמים חדשים מעטים, באופן שהחלו לרוץ בעולם הרכב שמועות על גסיסתו של המותג.

.
במהלך 2015 מכרה מיצובישי באירופה כ- 174,295רכבים, המהווים זינוק של 27% ביחס ל- 2014. מיצובישי אאוטלנדר היה לדגם הנמכר ביותר באירופה עם 52,294 מסירות, כאשר דגם ה- PHEV ( היברידי פלאג-אין ) ריכז את מרבית מכירות האאוטלנדר עם 30,873 מסירות ונתח של 60% ממכירות הדגם. הדגם השני במכירות היה מיצובישי ASX, המשווק בחלק מהדגמים גם כאאוטלנדר ספורט, ממנו נמכרו כ-46,940 רכבים. דגמי הספייס-סטאר והאטראז' ריכזו כ-38,488 יחידות ומדגמי ה- L200 נמכרו כ-22,251 מכוניות, כאשר 8,662 מתוכם היו מדגמי הטרייטון החדש. סוגר את הרשימה הפאג'רו עם 8,101 מסירות.
השווקים החשובים ביותר למיצובישי באירופה אשתקד היו גרמניה עם 35,894 מסירות ( 44%+), אנגליה עם 31,649 מסירות ( 39%+), ישראל עם 15,861 מסירות( 21%+), הולנד עם 14,030 מסירות( 16%+) וספרד עם 9,711 מסירות( 58%).
במהלך 2016 לא צפויה מיצובישי להתחיל בשיווק דגמים חדשים לחלוטין, ותסתפק בשיווק מיצובישי ספייס סטאר המחודשת, שעברה מתיחת פנים לאחרונה. לאחר שבשנה שעברה לא נחתה בסופו של דבר בארץ מיצובישי ASX ( אאוטלנדר ספורט ), ספק אם ינחת בארץ השנה רכב הפנאי הקטן של החברה, שיכל להתחרות בדגמים כמו ניסאן ג'וק וסוזוקי ויטארה.


שפת עיצוב חדשה