מכוניות הסטיישן הנמכרות ביותר ב- 2014

מכוניות סטיישן המשיכו גם השנה להימכר במספרים נאים, עם ביקוש גבוה במיוחד בקרב ציי הרכב. מי הובילו את הסגמנט ?

ששי כהן 03 בינו, 2015
טויוטה אוריס TS - פתיחה מוצלחת בשוק

מכוניות סטיישן כבר מזמן לא מכוניות לבעלי מלאכה בלבד. בשנים האחרונות הן הפכו לחלק דומיננטי בשוק הרכב המקומי, כפיתרון משפחתי שימושי למשפחה המודרנית, וביקוש עולה משנה לשנה. השנה החולפת היתה השנה בה גם הצטרפו דגמים חסכוניים במיוחד לסגמנט הפורח כמו טויוטה אוריס TS, סקודה אוקטביה ספייס החדשה ורנו מגאן אסטייט. למרות זאת, אף אחת מהן לא ברשימת 3 הנמכרות ביותר בסגמנט, מכיוון ששוק הליסינג מוביל את הביקוש בארץ ושם משחקות מכוניות שמוצעות במחירים טובים לציי הרכב. אז מה אם הן לא ממש חסכוניות? הרי הדלק מהעבודה…



מכירות מכוניות סטיישן בישראל 2014
בשנה החולפת המשיכה פורד פוקוס להוביל את קטגוריית הסטיישנים, לא מעט בזכות הורדת מחירים אגרסיבית שכללו 30,000 ש"ח ויותר לחברות הליסינג וגם ללקוחות פרטיים במסגרת יד ראשונה 0 ק"מ מליסינג. למרות בעיות בתיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים שליוו חלק גדול מדגמי הדור הנוכחי של הפוקוס, היתה המכונית עדיין לנמכרת ביותר בסגמנט עם 3,832 יחידות שעלו לכביש השנה. את המקום השני תפסה יונדאי I30 סטיישן עם 3,281 מסירות והקדימה את האחות החצי תאומה קיה סיד סטיישן שמסרה 1,914 מכוניות. במקום הרביעי נמצאת טויוטה אוריס TS ההיברידית שזכתה לפתיחה מוצלחת בארץ עם 1,290 מסירות ולמרות תג מחיר גבוה ב- 10,000 ש"ח מהמתחרות. סוגרת את החמישיה הפותחת שברולט קרוז סטיישן עם מסירה של 734 מכוניות, גם היא לא מעט הודות להנחות גבוהות מאוד ומשחק בשוק היד ראשונה 0 ק"מ.

פורד פוקוס תגיע בדגם מחודש השנה

פורד פוקוס תגיע בדגם מחודש השנה


בהמשך הרשימה נכנסות גם מכוניות סטיישן המבוססות על מכוניות מיני: 364 מדגמי סקודה פאביה ספייס עלו השנה לכביש, לצד 340 מדגמי סיאט איביזה FLOW. רנו קליאו סטיישן שהצטרפה רק ברבעון האחרון של השנה להיצע, זכתה לפתיחה מרשימה עם 200 מסירות.
עוד ברשימה : הונדה סיוויק טורר עם 304 מסירות ( רובן ללקוחות פרטיים ), רנו מגאן סטיישן עם 329 מסירות, סקודה אוקטביה סטיישן עם 256 מסירות ( 122 מדגם הספייס החדש ) מאזדה 6 סטיישן עם 167 מסירות וסיאט לאון סטיישן שהצטרפה רק לאחרונה עם 48 מסירות עד כה.