לאחר חבלי לידה ארוכים , נפרקו הבוקר בנמל אילת 160 המכוניות הראשונות של היצרן הסיני SAIC.
החל עידן המכוניות הסיניות בישראל. לאחר מספק דחיות ארוכות , עגנה אניית צים בנמל אילת ומשלוח ראשון של 160 מכוניות מדגמי ה MG550 , נפרק הבוקר בנמל אילת בטקס שכלל פתיחת שמפניות .
4 חודשים לאחר שאישר משרד התחבורה לחברת קאר איסט , מקבוצת לובינסקי יבואנית פיג'ו וסיטרואן , לייבא 360 מכוניות מדגמי MG550 עד סוף שנת 2010 , הגיעו המכוניות הראשונות של חברת SAIC הסינית לישראל ובקרוב ישווקו כמתחרות לדגמי סגמנט מכוניות המנהלים.
באירוע שהתקיים בנמל אילת, קיבלו את המכוניות הראשונות ממותג MG שישווקו ב ישראל דורי מנור, מנכ"לCar East מבית לובינסקי יבואנית מותג MG לישראל ונציגים בכירים נוספים מהחברה; שי באב"ד- מנהל אזור ישראל והמזרח הקרוב ב"צים", אשר פתחה במיוחד עבור ייבוא מכוניות MG ל ישראל את הפעילות מול נמל שנגחאי למסלול ישיר ישראל-סין; אבישי כהן- מנכ"ל נמל אילת; ומאיר יצחק הלוי ראש העיר אילת.
ה MG550 מצוידת במנוע בנזין 1.8 טורבו, פרי פיתוח של חברת BMW עם חברת ROVER , עם תזמון שסתומים משתנה, 161 כ"ס, מומנט של 21.9 קג"מ ב- 2,500 סל"ד וגיר אוטומטי יפני (מבית (Aisin 5 הילוכים טיפטרוניק עם תפעול מההגה. המהירות המרבית של המכונית עומדת על 205 קמ"ש והרכב מאיץ מ-0 ל- 100 קמ"ש ב- 10.8 שניות.
המכונית תשווק בארץ עם אבזור סטנדרטי הכולל מעבר לחשמול המקובל , ריפודי עור, גג נפתח חשמלי, חישוקים קלים,גימור דמוי עץ בלוח המחוונים ,מושב נהג חשמלי עם 6 מצבים, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור, חיישני גשם ואורות , מערכת שמע מתקדמת עם 8 רמקולים ועוד. האבזור הבטיחותי כולל 6 כריות אוויר ובקרת יציבות , אולם המכונית לא נבחנה עדיין במבחן הריסוק האירופאי.
מחיר המכונית תחרותי למדי ועומד על 144,990 ש"ח , מחיר הנמוך ב 12,000 ש"ח ממחירי המתחרות הפופולאריות. אספקת המכוניות תחל ברבעון הקרוב יחד עם פתיחת אולם תצוגה ברחוב יגאל אלון בת"א.