מנכ"ל חדש לקבוצת סמל"ת

4 חודשים לאחר שהודיע אורי להב על סיום תפקידו, מודיעה קבוצת סמל"ת על מינוי של שי פלדמן (מנכ"ל AIG כיום) למנכ"ל החדש של הקבוצה.

ששי כהן 28 באפר, 2019
סמלת

4 חודשים לאחר שביקש אורי להב לסיים את תפקידו כמנכ"ל קבוצת סמל"ת, לאחר 10 שנים בתפקיד, מודיעה היום החברה על מינויו של שי פלדמן, מנכ"ל AIG ישראל, למנכ"ל החדש של הקבוצה, המייבאת לארץ את דגמי סובארו, פיאט, אלפא רומיאו, JEEP, קרייזלר, דודג', ראם, איווקו ואבארט, ושותפה בחברת אוטו איטליה ישראל, יבואנית פרארי ומזראטי.


פלדמן (44), המשמש כמנכ"ל חברת AIG ישראל ב-6 השנים האחרונות, הינו בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים. פלדמן שימש קודם לכן במס' תפקידים בכירים ב- AIG  העולמית ובישראל: סגן נשיא בכיר AIG אירופה, מנהל אזור ושיתופי פעולה באסיה, מנכ"ל חברת AIGME צרפת וסמנכ"ל השיווק והמכירות של AIG ישראל.

שי פלדמן. קרדיט צילום- סיוון פרג'

שי פלדמן. קרדיט צילום- סיוון פרג'

להב יסיים את תפקידו בחברה בימים הקרובים ועד כניסתו של פלדמן, ישמש עומר לוי, המכהן כמשנה למנכ"ל סמלת, כמנכ"ל הקבוצה בתקופה הקרובה.

לדברי יו"ר קבוצת סמלת,  מיכאל לוי ציין: "בחרנו מנכ"ל מעולה, איש מקצוע משכמו ומעלה, אשר אין לי ספק כי יוביל את הקבוצה להישגים חדשים ולהמשך התבססותה של קבוצת סמלת כחברה מובילה בענף הרכב בישראל. שי מביא עימו ניסיון רב ואנו מאחלים לו הצלחה רבה".

צילום- סיוון פרג'


עוד מחדשות רכב