מנכ"ל מרצדס ישראל יסיים את תפקידו בסוף השנה

לאחר 13 שנים בקבוצת כלמוביל, אריאל פינטו מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה יסיים את תפקידו בסוף השנה. בשעה זו, טרם מונה לו מחליף.

ששי כהן 23 ביונ, 2019
אריאל פינטו מנכ"ל מרצדס

תמונה ראשית: אריאל פינטו מנכ"ל מרצדס בהשקה האחרונה של המותג בישראל
חברת כלמוביל, יבואנית מותג היוקרה מרצדס (ומותגים נוספים), מודיעה על סיום תפקידו של אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה, אשר שירת בחברה 13 שנים וביקש לאחרונה לסיים את תפקידו.


אריאל פינטו ששימש ב- 9 השנים האחרונות כמנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל (לאחר 4 שנים כמנכ"ל חטיבת מיצובישי), הודיע על רצונו לפרוש מהחברה.  אריאל פינטו ימשיך לנהל את קבוצת היוקרה עד סוף השנה ויפרוש בינואר 2020.

במהלך תקופת כהונתו, אריאל חתום בין השאר על הובלת שוק היוקרה בסגמנטים רבים,  הגדלת המכירות עם צמיחה שנתית מתמדת, השקת דגמים חדשים באמצעותם הונגש המותג לקהל רחב וצעיר יותר ועל הקמת האולם המרכזי בהרצליה הנחשב לאחד מהאולמות המתקדמים והחדשניים של מרצדס בעולם. כמו כן באמצעות מערך השיווק הוקם מועדון  יוקרתי וייחודי עבור הלקוחות שכלל פעילות מגוונת בתחום התרבות, הבידור, האופנה והקולינריה בארץ ובחו"ל. לאחרונה החלה חטיבת הטרייד שבניהולו גם במתן שרותי יבוא אישי לראשונה בישראל.

"אני נרגש לסיים את תפקידי בקבוצת כלמוביל לאחר 13 שנים בניהול מותג בינלאומי מוביל ופורץ דרך. שנים בהן למדתי תעשייה גלובלית וטכנולוגית שמניעה את העולם. שמחתי לעבוד עם צוות אנשים נפלא וכמובן להיות שייך לאחת החברות הגדולות והחשובות בישראל בכלל ובתחום הרכב בפרט"  מציין אריאל פינטו.

בחמשת החודשים הראשונים של 2019, עלו לכביש כ-1,803 מדגמי מרצדס (לא כולל 391 מוניות), הממקמים את המותג במקום הראשון בשוק היוקרה בישראל, אך עם ירידה חדה במסירות מול התקופה המקבילה אשתקד, בה נמסרו כ-2,381 מכוניות.

בחברה מוסרים שטרם נמצא לו מחליף…