מעודדים בטיחות: חברת LIME תחלק מאות קסדות במהדורת אירוויזיון

מפעילת הקורקינטים השיתופיים LIME נערכת לביקוש הגבוה בת"א בשבוע האירוויזיון, ותפעיל "שגרירי LIME" במגוון נקודות שיעודדו רכיבה בטוחה ויחלקו מאות קסדות במהדורה מוגבלת שעוטרו בדגלי המדינות.

ששי כהן 15 במאי, 2019
קסדת LIME אירוויזיון

3 חודשים לאחר שהחלה פעילות בישראל, מעבירה הילוך חברת LIME, המפעילה קורקינטים חשמליים שיתופיים בת"א ורמת גן, ותפעיל צוותי תפעול אשר יסייעו לשמור על הסדר סביב אירועי האירוויזיון בתל אביב, ינחו אותם לחניה נכונה וכן יחלקו קסדות במהדורה מוגבלת לרוכבים.


לצד השדרוג הזמני בשירות ללקוחות, ב-LIME מעוניינים גם "לחנך" מעט את הלקוחות אשר בחלקם (הקטן) נוטים לנטוש את הכלים בכל מיני צמתים, מדרכות ושאר מקומות לא הגיוניים, המפריעים לעיתים להולכי הרגל, ועל הדרך להסביר את חשיבות חבישת הקסדה, המשדרגת משמעותית את בטיחות הרכיבה, עם הצגת מהדורה מוגבלת של מאות קסדות לכבוד האירוויזיון  (המעוטרות בשלל דגלי המדינות המשתתפות באירוע) אשר יחולקו לרוכבים מחוץ לאירועים המרכזיים של אירוויזיון 2019.

לאור הביקוש הצפוי סביב אירועי האירוויזיון במהלך השבוע הקרוב, Lime תפעיל מערך של ״שגרירי Lime״ – סדרנים מטעמה אשר יסייעו לשמור על הסדר מחוץ לאירועים המרכזיים וכן יסייעו לרוכבים במידת הצורך.

לדברי יניב גודר, מנכ"ל LIME ישראל: "Lime רואה עצמה חלק מהותי מהמרקם העירוני. בעקבות גידול משמעותי בשימוש בשבועות האחרונים, לקראת האירוויזיון והקיץ שבא עלינו לטובה, החלטנו להפעיל צוות ״שגרירים״ שיסייעו לרוכבים במקרה הצורך ויוודאו כי הכלים חונים בצורה מסודרת המבטיחה את הסדר הציבורי. אנחנו מעודדים את המשתמשים שלנו להמשיך ולהנות מהשירות שלנו עוד יותר בתקופה עמוסה זו ובאותה העת להקפיד ולכבד את המרחב העירוני של כולנו.״




 

עוד מדו גלגלי