מעוניינים לפתח אפליקציה עבור מרצדס?

מרצדס בנץ, באמצעות מרכז הפיתוח בתל אביב, יוצאת בתחרות אפליקציות ומזמינה גם חברות סטארטאפ ישראליות לקחת חלק בתחרות הגלובלית לפיתוח אפליקציות שימושיות וחדשניות עבור דגמי מרצדס העתידיים.

ששי כהן 18 בינו, 2021
אפליקציות מרצדס




התחרות הבינלאומית לאפליקציות לרכב של מרצדס יוצאת לדרך (ונותרו לכם 55 יום לפתח משהו כזה…)

מרצדס בנץ ממשיכה בתהליך הדיגיטיזציה של סביבת הנהג בדרכה להוביל בתחום התוכנה לרכב. במסגרת זו, יוזמת החברה יצירת אקו סיסטם בינלאומי של מפתחי תוכנה לרכב ("In-Car Coding Community"), שיהיה מורכב ממפתחים, סטארט-אפים, וחברות תוכנה, שיפתחו אפליקציות שימושיות וחדשניות עבור רכבי החברה.

באמצעות מרכז המחקר והפיתוח של החברה בתל אביב, מזמינה מרצדס משתתפים ישראליים להשתתף בתחרות הבינלאומית של מפתחי אפליקציות לרכב ולהציע רעיונות חדשניים, כשהטובים ביותר יוכלו להנות מתמיכת החברה, ולהיות מוטמעים ברכבי החברה בשלב מאוחר יותר.

לנרשמים לתחרות, מרצדס תספק SDK שייאפשר גישה למערכת ה-MBUX (Mercedes Benz User Experience) של מכוניות היוקרה של החברה. תחומי העניין לתחרות כוללים שיפור החוויה הדיגיטלית, מוצרי שירות, תרבות, חינוך, הפעלת בית חכם, והאינטרנט של הדברים (IOT) ועוד. גם חטיבת המשאיות של החברה תהנה מתחרות זו, אליה יופנו הצעת ספציפיות לאפליקציות הנותנות מענה ופתרון לסקטור העסקי בתחומי הלוגיסטיקה והמשלוחים, ייעול תהליכים, ניהול ציי משאיות וחווית השימוש של נהגי המשאית. זאת תהיה הפעם הראשונה שמפתחי אפליקצית סמרטפון יוכלו לגשת לדאטה בזמן אמת מהמשאיות של מרצדס.

עם הגשת הרעיונות, יחודדו ויאופיינו הקונספטים הנבחרים. הרעיונות הטובים ביותר ינותחו על ידי מומחים בשלב "המנטורים" של מרצדס והפיתוחים הטובים ביותר עם פוטנציאל מימוש והטמעה יוצגו בכנס היברידי של החברה שייערך באפריל 2021. אייל מאייר, מנהל החדשנות של מרכז המחקר והפיתוח של מרצדס בנץ בתל אביב ושותף בצוות השופטים והמנטורים של התחרות, מציין שהתחרות מעודדת חיבור של מפתחים, סטארטפים וחברות ישראליות עם רכבי העתיד. "אנו מאמינים מאד באקו סיסטם הישראלי ובפוטנציאל שיתופי הפעולה עם חברות ישראליות. התחרות הינה חלק מאסטרטגית החברה ליצירת אקו-סיסטם מסחרי שיוביל לשיתופי פעולה עתידיים עם מפתחי אלפיקציות לרכב."

הרעיונות הטובים ביותר יוצגו באירוע שייערך באפריל 2021

לפרטים נוספים על התחרות של מרצדס ועל יצירת האקו-סיסטם של מפתחי תוכנה לרכב לחצו כאן 



עוד מחדשות רכב