מעלה את רף הבטיחות: ימאהה טרייסר 9 GT+ החדש בישראל

יבואנית ימאהה השיקה את הטרייסר 9 GT+ החדש בישראל, המגדיר מחדש את בטיחות הרוכבים עם מערכות בטיחות מתקדמות מבוססות רדאר. המחיר נקבע על 104,985 שקל.

ששי כהן 01 באוג, 2023
ימאהה טרייסר 9 GT+

צילומים: רונן טופלברג

חברת מטרו מוטור, יבואנית ימאהה, השיקה אמש בתל אביב את ימאהה טרייסר 9 GT+ החדש, שישווק לצידו של הטרייסר 9 – האופנוע הנמכר באירופה בקטגוריית ה Sport Turing.


הטרייסר 9 GT+ הוצג בעולם בנובמבר האחרון ומשלים את משפחת הדור השלישי והנוכחי של הדגם שהוצג בעולם ב-2021, כאשר עיקר החידושים מתרכז בשדרוג הדגם במערכות בטיחות מתקדמות שמוצעות לראשונה באופנועי ימאהה. חבילת הבטיחות החדשה כוללת לראשונה בקרת שיוט אדפטיבית מבוססת רדאר, השומרת על מרחק קבוע מהרכב שנוסע מלפנים, מאיטה את האופנוע בפניות, או מאיצה למשל ביציאה לעקיפות וכוללת המלצות למהירות הנהיגה בהתאם לתמרורי המהירות.

לצידה של בקרת השיוט החכמה מצויד הכלי גם במערכת בלימה חכמה מבוססת רדאר (Unified Brake System) המסייעת לזהות ולהתריע בפני גורמי סיכון אותם היא מזהה בסביבה ובמידת הצורך, מסייעת בעוצמת הבלימה בעת בלימת חירום. 

ימאהה טרייסר 9 GT+

כמו כן, מערך החידושים והשיפורים כולל גם מתלה אלקטרוני קדמי ואחורי, מערכת 'קוויק שיפטר' מעודכנת ומתקדמת, מסך TFT צבעוני בגודל מרשים של 7 אינץ‘ שמתממשק עם המכשיר הנייד בקלות ובנוחות, מגוון צבעים מעודכן וריפוד מושב בעיצוב חדש. 

הדגם מצויד במנוע הטריפל המוכר של היצרן בנפח 890 סמ"ק המפיק 119 כ"ס. רשימת האבזור כוללת גם בקרת אחיזה, בקרת החלקה ובקרת הרמת גלגל קדמי , Cornering ABS – מערכת למניעת נעילת גלגלים בפניות, פנסי LED ועוד.

מחיר הדגם נקבע על 104,985 שקל, מחיר הגבוה ב-15,000 שקל מגרסת הטרייסר 9 הרגילה.

עוד מדו גלגלי