מעל ל-3,500 מכוניות השכרה נשרפו ב-18 שעות בשדה תעופה בפלורידה

7,400 מכוניות השכרה שחזרו לשדה התעופה בפלורידה בעקבות וירוס הקורונה, גרמו לאחסון חלקן בשדה סמוך לנמל, ומסיבה שאינה ברורה, פרצה אש שהשמידה 3,516 מכוניות ב-18 שעות !

ששי כהן 07 באפר, 2020
PHOTO:Fort Myers Fire Department

אם לא מספיק לנו הצרות של הקורונה במישור הבריאותי והכלכלי, נזקי וירוס הקורונה מתרחבים גם למקומות לא צפויים: בסוף השבוע האחרון, עלו באש לא פחות מ-3,516 מכוניות השכרה בנמל התעופה הדרום-מערבי של פלורידה, ב-18 שעות אכזריות בהן שרפו להבות האש אלפי מכוניות השכרה, שאוחסנו על מגרש חניה זמני שהיה מאוד ידידותי לשריפות.


בעקבות וירוס הקורונה מצאו את עצמן חברות ההשכרה בנמל התעופה של פלורידה (Southwest Florida International Airport) עם מלאי של 7,300 מכוניות השכרה שחזרו מלקוחות עקב השבתת ענף התיירות. הנמל שאינו מסוגל לאכלס כמות כה גדולה של מכוניות על מגרשים סלולים, החל באכלוסן של אלפי מכוניות בשדה הנמצא בשטח הנמל ובסמוך לחורשת עצים. מסיבה שאינה ברורה עד כה, החלה שריפה שהתפשטה במהירות עקב צפיפות של אחסון הרכבים וקרקע עתירת עשבים, שיחד עם עצים סמוכים תדלקו את השריפה במהירות.

בשעה ששדה התעופה הבין שאינו מסוגל להתמודד לבד עם השריפה והודיע לרשויות האזוריות, בערו כבר 20 מכוניות. ברגע שהגיע התגבורת שכללה גם מסוקי כיבוי אש מיוחדים, בערו כבר 100 מכוניות, ועד לסיום הכיבוי שארך 18 שעות, נפגעו חלקית או הושבתו כבר 3,516 מכוניות.

תמונה ראשית :Fort Myers Fire Department



עוד מחדשות רכב