מערכת פליטה של REMUS לנייקדים קטנים

חברת PIT STOP החלה בשיווק מערכות פליטה מתקדמות לדגמי KTM דיוק 390, ב.מ.וו G310R ודוקאטי סקרמבלר Sixty2, המשפרות את הביצועים ומעניקות צליל ספורטיבי. המחיר יחל ב-3,600 שקל.

ששי כהן 05 בנוב, 2017
אגזוז רמוס ל-KTM דיוק 390

חברת PIT STOP, יבואנית מערכות הפליטה לרכב של REMUS, מרחיבה את פעילותה בשוק מערכות הפליטה המתקדמות לאופנועים, ומתחילה בשיווק מערכות פליטה מתקדמות לאופנועי נייקד קטנים (עד 47 כ"ס), וביניהם גם ל- KTM דיוק 390, ב.מ.וו G310R החדש ודוקאטי סקרמבלר Sixty2.



מערכות הפליטה החדשות לדגמים חדשים אלה מוצעות כדוד פליטה בלבד הניתן להרכבה קלה (סליפ-און) על צנרת הפליטה המקורית, או כחבילה מלאה הכוללת את כל מערכת הפליטה – הסעפות, הצנרת והדוד הסופי והן עומדות באופן מלא בתקינה האירופית והישראלית העדכנית. לדברי היצרן מדובר במערכות בגימור איכותי הבנויות נירוסטה, טיטניום וסיבי פחמן, אשר בנוסף לשיפור הביצועים מפחיתות גם מספר ק"ג ממשקל האופנועים.
אגזוז רמוס ל-KTM דיוק 390
עבור KTM דיוק 390 מציעה REMUS מערכת פליטה מלאה (פול סיסטם) עם דוד אחורי בגימור קארבון וזו מביאה להפחתה של 4.2 ק"ג במשקל, משפרת את זמינות ותפוקת הכוח לכל אורך רצועת הסל"ד ומעניקה צליל ספורטיבי יותר. המחיר עומד על 3,600 שקל.
אגזוז רמוס ל-KTM דיוק 390 אגזוז רמוס ל-KTM דיוק 390
אגזוז רמוס ל- BMW G310R
עבור הב.מ.וו G 310 R החדש מציעה REMUS מערכת פליטה מלאה (פול סיסטם) עם דוד אחורי בגימור נירוסטה מט או שחור, וזו מפחיתה 4.8 ק"ג במשקל, משפרת את זמינות ותפוקת הכוח לאורך כל רצועת הסל"ד ומעניקה צליל ספורטיבי יותר. המחיר עבור מערכת פליטה מלאה עם דוד נירוסטה מט עומד על 4,600 שקל ומחיר המערכת המלאה עם דוד בגימור שחור עומד על 4,800 שקל.
אגזוז רמוס לב.מ.וו G310R אגזוז רמוס לב.מ.וו G310R
אגוז רמוס לדוקאטי סקרמבלר  Sixty2
עבור גרסת הבסיס של הדוקאטי סקרמבלר Sixty2 המגיע עם מנוע בנפח 400 סמ"ק, מציעה REMUS בחירה בין שלושה דודי מפלט (סליפ-און) – נירוסטה בגימור מבריק, נירוסטה בגימור שחור וטיטניום יוקרתי. דודים אלה משפרים מאוד את הצליל המופק על ידי המנוע, מחדדים את תגובת המצערת ותפוקת הכוח במנוע ומפחיתים את המשקל הכללי. המחיר, החל מ-4,700 שקל.

  • האגזוזים של רמוס ניתנים לרכישה דרך חברת HRP. הרוכשים בחודש נובמבר יזכו בבדיקת תפוקת המנוע לפני ואחרי ההתקנה על גבי מכשיר הדיינו של HRP במתנה.






עוד מדו גלגלי