מצלמות הדרך המתקדמות של Mio הגיעו לארץ

חברת רונלייט יבואנית מותג Mio, המוכר לכם ככל הנראה ממערכות הניווט הפופולריות, החלה בשיווק מצלמות דרך מתקדמות, הכוללות התראות חכמות שישמרו עליכם בכביש, במחיר החל מ-349 ₪.

ששי כהן 24 בספט, 2019
מצלמות דרך של Mio

את מותג Mio אתם כנראה מכירים בזכות מערכות הניווט הפופולריות שכיכבו כאן עד לעידן אפליקציית ה- Waze. למעשה לפני כעשור בערך, מערכות הניווט של Mio שלטו כאן ללא עוררין, והחזיקו בנתח שוק מדהים בתקופת השיא של 82% משוק מערכות הניווט בארץ. גם בחברת Mio העולמית צפו את המתרחש ונכנסו לשוק אביזרי רכב נוספים, והשבוע השיקה רונלייט היבואנית בישראל, ליין חדש של מצלמות דרך, המבטיחות את האיכות הידועה של מיו, לצד טכנולוגיות חדישות בענף, ובעזרת מחירים תחרותיים, עשויים לתת מענה לשלל המצלמות הסיניות הזולות שמתחרות.


חברת Mio הטייואנית אגב, היא חברת בת של קונצרן הענק Mitac, הנחשב לקונצרן השלישי בגודלו בטיוואן וכולל תחתיו עשרות רבות של חברות הפעילות בשלל ענפים. מצלמות הדרך החדשות של היצרן, מגיעות לישראל עם הבטחה לאיכות ללא פשרות, עמידות בחום הישראלי (מה שאי אפשר להגיד על כל מצלמת דרך שעושה את דרכה ארצה), ומכלולים איכותיים הכוללים את עדשת Starvis האיכותית של Sony שמצוידים בה חלק מהמצלמות, רכיבי GPS, Wi-fi, צילום באיכות Full HD ועוד שמציעים הדגמים.

לצד היתרונות המסורתיים של מצלמות הדרך המבטיחות לשמור עליכם בכביש, ולתעד מקרים של אלימות, תאונות, נזקים לרכב ועבירות תנועה, מציעה Mio מגוון חידושים טכנולוגים, הכוללים במצלמת הדגל שלה גם יכולות של התראות בטיחות (התראות על שמירת מרחק וסטייה מנתיב), אמנם לא באופן שיכול להחליף עדיין מערכות בטיחות מקצועיות כמו מובילאיי, אך בהחלט לתת התראות שעשויות למנוע ממכם להיכנס למצב של תאונה. בנוסף, כבר במצלמת הבסיס שלהם תוכלו לקבל גם התראה מפני שכחת ילדים ברכב, כאשר במצלמת הדגל  MIO J85, לא תמצאו כבר מסך במכונית ואת הסרטונים המצולמים תוכלו לראות ישירות על מסך הסמארטפון האישי שלכם הודות לחיבור WiFi.

עד כמה חשוב להתקין כיום מצלמת דרך ברכב שעשויה להגן עליכם מהנעשה בכביש? לדברי אבישי פריז, מנכ"ל רונלייט, היבואנית הרשמית של MIO בישראל מזה למעלה מ- 15 שנים. "הרכב הפך להיות הבית השלישי שלנו, אחרי הבית ומקום העבודה, אנו נמצאים בו שעות ארוכות, לבד או עם היקרים לנו מכל, ואין דבר כזה 'בטוח מדי'." הוסיף.

היצע דגמי מצלמות הדרך של מיו בישראל בתחילת הדרך:

מצלמת הדרך MIO C328

מציגה פתרון איכותי למניעת שכחת ילדים ברכב, באמצעות יישום שפותח במיוחד לשוק הישראלי, ומבטיחה שלא תפספסו אף פרט חשוב בנסיעה שלכם, הודות לצילום ווידאו באיכות Full HD, חיישן לצילום אופטימלי בכל תנאי התאורה, זווית צילום רחבה וחיישן ה- G-Sensor, המבטיח הגנה מפני מחיקה של קובץ הצילום, בעת תאונה. מחיר מומלץ לצרכן: 349 ₪.

MIO C328 - דגם הכניסה ב-349 שקל

MIO C328 – דגם הכניסה ב-349 שקל

מצלמת הדרך MIO C570

מצלמת דרך שהיא העוזרת האישית שלכם על הכביש תבטיח צילום חד וברור בכל תנאי התאורה, לרבות צילום בלילה באמצעות עדשת STARVIS של SONY. ה- C570 מצוידת במערכת GPS מובנית, לתיעוד מיקום ומהירות בעת הצילום וההקלטה, תיעוד הרכב גם בעת חנייה, מסך אחורי בגודל 2", צילום באיכות Full HD 1080p וזווית צילום רחבה של 1500מחיר מומלץ לצרכן: 449 ₪.

מצלמת הדרך MIO J85

עם עדשת Stravis Cmos מתוצרת Sony, רכיב GPS מובנה וחיבור WiFi, יהנו המשתמשים ב- J85 האלגנטית מצילום סרטוני ווידאו באיכות גבוהה במיוחד, הקלטה באיכות QHD 1600p, תיעוד אוטומטי של מהירות ומיקום בעת הצילום ושיתוף קל ונוח של החומר המצולם, ישרות למחשב או לטלפון הנייד. עוד מציעה מצלמת הדרך J85 גם התראות בטיחות חכמות ומגוון יישומי סיוע מתקדמים לנהג, דוגמת התראה מפני סטייה מנתיב, נסיעה במהירות מופרזת, צילום בעת חנייה, הגנה מפני מחיקה בעת תאונה ועוד. מחיר מומלץ לצרכן: 599 ₪

את כל מוצרי MIO הנמכרים בישראל ביבוא רשמי של חברת רונלייט ניתן להשיג ברשתות ובחנויות המתמחות, עם אחריות מלאה לשלוש שנים. כל המכשירים ניתנים להתקנה עצמאית ע"י חיבור מתח למצת הרכב, כאשר כאופציה ניתן לעשות חיבור קבוע אצל מתקיני רכב בתוספת מחיר שנעה סביב ה-150-200 שקל.