מרכז שירות חדש ומתקדם ל-AVIS

חברת הליסינג וההשכרה אוויס (AVIS) השיקה הבוקר מרכז שירות ארצי חדש בלוד, עם מוצרים חדשים בשוק השכרת הרכב והבטחה ל-"סטנדרט חדש בהשבחת רכב בישראל".

ששי כהן 05 בפבר, 2018

קבוצת UMI חנכה הבוקר את מתחם השירות המרכזי החדש של חברת AVIS, בצמוד למטה הנהלת הקבוצה בלוד. המתחם החדש שנבנה על שטח של 26 דונם, יכלול את המוסך המרכזי של אוויס בישראל, ומרכז השבחה של רכבים לאחר השכרת וליסינג ואמור לטפל בלא פחות מ-400 מכוניות שצפויות לעבור במקום מדי יום.




המתחם החדש שנבנה על שטח של 26 דונם, כולל 82 עמדות עבודה שישרתו את המוסך המרכזי של אוויס, וכן את מחלקת השבחת הרכב החדשה של החברה. לצידו של המוסך המשתרע של שטח של 18 דונם, הוקצה שאר השטח עבור 600 חניות שישרתו את המתחם. לדברי אבישי לוי, משנה למנכ"ל קבוצתUMI  ומנכ"ל AVIS, החברה תציע סטנדרט חדש בהשבחת רכב בישראל, עם הבטחה לסדרה של 127 בדיקות איכות קפדניות שיעבור כל רכב שיסיים את תקופת השירות שלו בציי השכרת הרכב, הליסינג המימוני והליסינג התפעולי, לפני שיוצא למכירה באחד מעשרות סניפי אוויס ברחבי הארץ. לכל רכב תוצמד בדיקה מקיפה של חברת קומפיוטסט ולרשות הלקוחות תועמד גם היסטוריית הרכב המלאה. רכבים שעברו תאונות קשות או ק"מ רב במיוחד, יועברו לסוחרי רכב ולא יעמדו בסניפי החברה.

מתחם השירות AVIS לוד צילום: שגיא מורן


במתחם השירות החדש בלוד יועסקו כ-80 עובדים, מחצית מהם של קבלנים שנותנים שירותים נלווים (צמיגים, פחחות, אבזור וכו'). לצידו של המוסך הוקמו גם שטחי משרדים בשטח בנוי של 700 מ"ר. לדברי החברה, מרכז השירות החדש צפוי לטפל בכ-400 כלי רכב מדי יום, כשכל רכב יקבל תווית זיהוי המאפשרת מעקב ממוחשב אודות מיקום הרכב וביצוע הטיפולים וההשבחות שהוקצו לו.
השכרה יומית של רכבי יוקרה, אוויס עד הבית, אוויס מובינג ואפליקצית שירות חדשה
באוויס לא מתכננים להתחרות בגזרת המחיר בשוק השכרת הרכב והליסינג, אלא כמותג פרימיום שידע לתת שירות ברמה גבוהה יותר לדברי החברה. כחלק מהרעיון "לצאת מהקופסה" תציע החברה סל מוצרים חדש כמו שירות עד הבית להשכרת רכב או מכירה, השכרה יומית של רכבי יוקרה (שברולט קמארו למשל), וגם "אוויס מובינג" שירות השכרת טנדרים מסוג איסוזו DMAX או מסחריות קלות, לטובת צרכני שוק השכרת דירות סטודיו, המעוניינים בטנדר להעברת ציודם למקום מגורים חדש. אל אלו תצטרף בקרוב אפליקציית שירות ייעודית, שתרכז את פעילות מרבית מוצרי החברה.