מרצדס חונכת אולם תצוגה מרכזי חדש בהרצליה

מרצדס ישראל חונכת אולם תצוגה חדש בהרצליה פיתוח, ומשיקה במקביל 3 דגמים חדשים בדרך להשגת יעד של 2,100 מסירות ב-2015.

ששי כהן 20 ביול, 2015
אולם תצוגה מרכזי חדש מרצדס

חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, חשפה הבוקר בהרצליה פיתוח את אולם התצוגה המרכזי החדש שלה, בסמוך לאולמות התצוגה של חלק גדול ממותגי הפרימיום, בהם: אאודי, לקסוס, קדילאק, אינפיניטי ואסטון מרטין. אולם התצוגה המרכזי החדש משתרע על שטח של כ – 2000 מ"ר ועוצב על פי אמות המידה החדשים של מרצדס בנץ, ומציג כרגע כ-30 מדגמי החברה בארץ, מה שהופך אותו לאחד מאולמות התצוגה הגדולים והמפוארים בארץ.


אולם תצוגה מרכזי חדש מרצדס

אולם תצוגה מרכזי חדש מרצדס


לדברי אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל מרצדס: "מיקומו של האולם המרכזי בסביבה העסקית של הרצליה פיתוח, הרחבת שעות הפעילות ( האולם יהיה פתוח עד 20:00 ) והגדלת היצע רכבי התצוגה והמבחן הינם מהלכים שיביאו להמשך צמיחת המותג בישראל אשר גדל בשנים האחרונות בכ– 300% בהיקף המכירות והינם צעד נוסף להשגת יעד היצרן להוביל את קטגורית היוקרה העולמית עד שנת 2020".
דגמי ה- A קלאס, CLA ו- GLA- ממנועי הצמיחה המובילים של המותג בארץ

דגמי ה- A קלאס, CLA ו- GLA- ממנועי הצמיחה המובילים של המותג בארץ


בשנים האחרונות זוכה מותג מרצדס למכירות שעולות בהתמדה, עם 765 מסירות ב-2012, 1,441 מסירות ב-2013, 1,784 מסירות ב-2014 וצפי ל-2,100 מסירות בשנה הנוכחית. לדברי פינטו, דגמי ה- NGCC הכוללים את הדגמים הקומפקטיים והזולים של החברה ( עד 300 אלף שקל ) וביניהם : מרצדס A קלאס, CLA ו- GLA מביאים קהל חדש למותג שברובו לא רכש מעולם מרצדס ואחראים ל-40% ממכירות המותג בארץ, עם קהל הצעיר ב-10 שנים בממוצע מהקהל המסורתי של המותג, ומביאים בעקיפין לגידול במכירות גם של הדגמים היקרים יותר בחברה, ובראשם דגמי ה- C קלאס החדשים שנהנים מביקוש חזק.
אולם תצוגה מרכזי חדש מרצדס

אולם תצוגה מרכזי חדש מרצדס


נתוני מכירות 2015:
במחצית הראשונה של 2015 מכרה כלמוביל מרצדס כ- 1,612 כל רכב מהדגמים השונים זאת לעומת 945 במחצית הראשונה של שנת 2014. גידול של 71%. הדגמים הפופולרים במיוחד בארץ הם ה- C קלאס עם 290 מסירות עד כה השנה, ה- CLA עם 235 מסירות, ה- A קלאס עם 264 מסירות, ה- E קלאס עם 179 מסירות, ה- ML עם 172 מסירות וה- S קלאס עם 131 מסירות. בחברה מדווחים גם שמכרו כבר 4 מדגמי ה- S קלאס מייבאך ( הראשונה כבר עלתה לכביש ) ונוסף נמכרו גם 4 דגמי GT AMG, כ- 8 מדגמי ה- S63 AMG ועוד. לדברי כלמוביל, כבר עתה נרשמו קרוב ל-50 הזמנות מדגמי ה- AMG השונים שהלקוחות ביקשו לקבל אותם רק בחודש ינואר 2016, כדי ליהנות מרישוי 2016.
אולם תצוגה מרכזי חדש מרצדס- יש הצעות גם לילדים

אולם תצוגה מרכזי חדש מרצדס- יש הצעות גם לילדים


המלחמה ביבוא האישי ושער היורו שלא גרם להוזיל את הדגמים
למרות ירידה מצטברת של 9% בשער מטבע היורו מול השקל בחודשים האחרונים, במרצדס ישראל לא מוזילים מחירים לעת עתה, כאשר הסיבה לדבריהם נעוצה בהסתכלות היצרן על שערי המטבע בארץ ועדכון המחיר כלפי מעלה עקב היורו הנמוך, מה שלא מאפשר לחברה לגלגל את ההוזלה לצרכן. יחד עם זאת, בחברה מדווחים שהתנאים כיום טובים יותר מבעבר לרוכשים. מעבר לכך, בחברה מדווחים על ירידה חדה במספר המכוניות שמגיעות לארץ במסגרת היבוא האישי עם 200 יחידות בלבד שיגיעו לארץ השנה. הסיבה העיקרית לירידה בפעילות היבוא האישי, הינה מסלול מכירה חדש יחסית המציע רכבי הדגמה שנסעו מספר חודשים מועט ומוצעים בהנחות גדולות ממחיר המחירון, מה שהופך אותן לזולות יותר מהיבוא האישי שברובו כולל מכוניות משומשות עד גיל שנתיים שמגיעות לארץ.
מרצדס C63 AMG- החל מ- 715 אלף שקל

מרצדס C63 AMG- החל מ- 715 אלף שקל


דגמים חדשים נוספים עוד השנה
יחד עם השקת אולם התצוגה החדש, החל היבואן בשיווק דגמי סמארט החדשים שנוחתים בארץ במחיר נמוך משמעותית מהדור היוצא ומתחילים ב- 100 אלף ש"ח לדגם אוטומטי מאובזר למדי לדגמי סמארט פורטו ו- 110 אלף ש"ח לדגמי הסמארט פורפור שתגיע לארץ בסוף השנה. במקביל מתחיל מכירת גם מרצדס C63 AMG, גרסת הספורט הקיצונית של ה- C קלאס, המצוידת במנוע V8 בנפח 4.0 ליטר, המפיק 476 כ"ס ומאיץ את הרכב ל-100 קמ"ש תוך 4.1 שניות בלבד, בדרך למהירות מרבית של 250 קמ"ש. מחיר הדגם נקבע על 715 אלף שקל. עד סוף השנה, צפוי להתחיל גם שיווקם של דגמי ה- GLE, GLE קופה ו- GLC.