מרצדס ספרינטר 2019 החדש בישראל -החל מ-199,000 שקל

מרצדס ספרינטר החדש נוחת בישראל עם היצע של 7 דגמי מסחריות ונוסעים, תא נוסעים מאובזר ברוח דגמי הפרטיות, תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות ולראשונה גם עם דגמי הנעה קדמית. המחיר יחל ב-199,000 שקל.

ששי כהן 28 בינו, 2019
מרצדס ספרינטר 2019 החדש

כלמוביל הובלה והיסעים מודיעה על התחלת שיווק מרצדס ספרינטר 2019 החדש, דור שלישי למסחרית הנמכרת ביותר בקטגוריה בישראל, המחליף את הדור היוצא שמיוצר מאז 2006. הדגם החדש יוצע תחילה ב-7 משפחות דגם ועשרות תצורות שונות, לצד אופציה לגרסאות מיניבוס אירופאיות מאובזרות שיוצעו לצידן של גרסאות המרכב המקומיות. 


לצד עיצוב חיצוני שהתעדכן קלות בדגמי 2019 וכולל חזית חדשה לרכב עם פנסים צרים יותר, מציע הספרינטר החדש תא נוסעים חדשני ומתקדם, המזכיר את סביבת הנהג ברכבי היוקרה הפרטיים של מרצדס וכולל דשבורד בסגנון מכונית פרטית, פתחי מיזוג מעוצבים בסגנון הטורבינה המוכרת של מרצדס ולראשונה גם עם מערכת ה- MBUX- מולטימדיה מתקדמת הכוללת מגוון פקודות קוליות לתפעול שלל מערכות הרכב, מסך מרכזי "7 בגרסאות הבסיסיות, או "10.25 בדגמים המאובזרים, בתוספת לוח מחוונים דיגיטלי צבעוני עם מסך 5.5 אינץ' המציג את כל המידע הרלוונטי לנהג, שיוצע במרבית הדגמים. כאופציה, יוצע אבזור מפנק המקובל יותר במכוניות פרטיות כמו התנעה ללא מפתח, קיפול מראות חשמלי, תא אחסון לטלפונים חכמים וטעינה אלחוטית, טעינה באמצעות חיבור USB Type C ועוד.

הספרינטר יוצע לראשונה עם חבילת מרשימה של מערכות בטיחות מתקדמות, הכוללת בין השאר: התרעת סכנת התנגשות ברכב הנמצא מלפנים או פגיעה בהולך רגל עם בלימה אוטונומית, מערכת סיוע לניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת סיוע אקטיבית לשמירת נתיב הנסיעה, מערכת לניטור ערנות נהג, מערכת עזר ברוחות צד המזהה משבי רוח, מייצבת את הרכב ומונעת סטייה שלו מהנתיב באמצעות בלימה סלקטיבית של חלק מהגלגלים וחבילת חנייה הכוללת חיישנים ומצלמות המזהים מכשולים בזמן התמרון לאחור ואף מאטה את הרכב בעת הצורך.

מרצדס ספרינטר 2019 החדש

הדור החדש יוצע לראשונה בגרסת הנעה קדמית המותאמת לתחום ההובלה ומאפשרת כושר העמסה גבוה ושפת הטענה נמוכה. גובה הרצפה בגרסה זו נמוך ב-80 מ"מ והיא בעלת כושר גרירה מקסימלי של עד 2 טון.  

היצע המנועים יחל במנוע טורבו-דיזל בנפח 2.1 ליטר המפיק 143 או 163 כוחות סוס, שיוצע בכל גרסאות ההנעה בשילוב לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 9 הילוכים. בגרסאות ההנעה האחורית והכפולה יוצע גם מנוע 6 צילינדרים בנפח 3.0 ליטרים, המפיק 190 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, הנשלטת גם בצורה מתגית על גבי גלגל ההגה.

מרצדס ספרינטר החדש ישווק עם אופציה לאחריות בת 4 שנים – שנתיים אחריות יצרן ואפשרות לרכישת שנה או שנתיים נוספות עד 400,000 ק"מ בהתאם לדגמים השונים.

מחיר לדגמי ההובלה החל מ – 199,000 ₪ (עבור דגם בסיסי של ואן 3.5 טון).


עוד מחדשות רכב