מרצדס GLE קופה החדש 2020 נחשף בפרטים ראשונים

גדולה יותר, חכמה יותר ויפה יותר: ימים ספורים לאחר חשיפה מרצדס GLE החדש, חושף היצרן גם את גרסת הקופה הראוותנית שלו שמציגה קפיצת מדרגה מול הדור היוצא. בישראל בשנה הבאה.

ששי כהן 28 באוג, 2019
מרצדס GLE קופה החדש 2020

4 שנים לאחר שהוצג הדור הראשון של מרצדס GLE קופה, הגרסה הספורטיבית והמעוצבת של ה-GLE, שנועדה להתחרות בדגמים כמו ב.מ.וו X6, חושפת מרצדס את הדור השני של הרכב, מספר ימים לאחר שהוצג מרצדס GLE החדש. צמד הדגמים יחשפו רשמית בתערוכת הרכב של פרנקפורט בספטמבר וצפויים להגיע לארץ במחצית הראשונה של 2020.


לצד עיצוב מחודש ומרשים לדגם, זוכה ה-GLE קופה גם למידות גדולות מבעבר, עם אורך של 4.94 מטר (3.9+ ס"מ), רוחב של 2.01 מטר (0.9+ ס"מ) ובסיס גלגלים שצומח ב-20 מ"מ ל-293 ס"מ, האמורים להציע תא נוסעים מרווח מבעבר. בתוך תא הנוסעים, זוכה המכונית לעיצוב החדש של היצרן, המציג קפיצת מדרגה הן במראה הנחשק והיוקרתי, והן ברמת החומרים והאבזור, כולל לוח השעונים הדיגיטלי, הדשבורד עם המסכים הכפולים ומערכת המולטימדיה המתקדמת MBUX של היצרן שמגיעה גם לדגם הנ"ל.

מרצדס GLE קופה החדש 2020

גרסת הכניסה של הדגם תהיה ה-GLE קופה 350d המצוידת במנוע טורבו-דיזל 6 צילינדרים בנפח 3.0 ליטרים, המפיק 272 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 9 הילוכים. מעליה תוצע גרסת דיזל נוספת: GLE קופה 400d המצוידת באותו מנוע, המפיק במקרה הזה 330 כ"ס, שניהם עונים לדרישות זיהום האוויר יורו 6 המעודכנות.

אבזור הדגם יכלול רשימת אבזור ארוכה במיוחד כבר מהדגם הבסיסי, כולל מתלי אוויר, חבילת בטיחות מתקדמת עם יכולות חצי אוטונומיות, מושבי עור מתכווננים חשמלית, דלת תא מטען חשמלית, גג זכוכית פנוראמי ושלל פינוקים נוספים.

מרצדס GLE קופה החדש 2020

מרצדס GLE קופה החדש ייוצר כמו הדור הקודם, במפעל החברה בארה"ב ומשם ישווק לכל העולם, ואמור להשתלב במשפחת דגמי ה-SUV של היצרן שמחזיקה כיום כשליש ממכירות המותג בעולם וממנה נמכרו עד כה יותר מ-6 מיליון רכבי פנאי-שטח בעולם. הדגם צפוי להגיע לארץ במחצית הראשונה של 2020.



עוד מחדשות רכב