משאיות פורד הושקו בישראל

משאיות פורד חוזרות לישראל תחת יבואן חדש: "DMC TRUCKS" (דלק מוטורס –קומסקו משאיות), כשברשותם "משאית השנה 2019 בעולם" ואחריות הנדיבה בשוק.

ששי כהן 23 באוק, 2018
משאיות פורד בישראל

לאחר היעדרות של עשרות שנים מהשוק הישראלי, משאיות פורד חוזרות לישראל והושקו הבוקר רשמית ע"י חברת DMC Trucks – שותפות בין דלק מוטורס לבין קומסקו המתמחה בשיווק JCB ומותגים נוספים מתחום הציוד המכאני וההנדסי. באירוע נכחו בכירי חברת פורד משאיות מטורקיה והביעו את אמונם בשוק הישראלי.


פורד-אוטוסן טורקיה

משאיות פורד שישווקו בארץ, מיוצרות ע"י מפעל 'פורד-אוטוסן' הטורקי, הנמצא בבעלות משותפת עם חברת פורד העולמית, ומייצר לצידן של מגוון גדול של משאיות פורד, גם את כלי הרכב המסחריים פורד טרנזיט וקורייר עבור השוק האירופאי ושווקים נוספים בעולם. אשתקד יוצרו במפעל לא פחות מ-440,000 כלי רכב, ביניהם כ-15,000 משאיות פורד. היקף מכירות המפעל עמד על כ-6.9 מיליארד דולר, מהם 4.9 מיליארד דולר ליצוא. לדברי סגן נשיא 'פורד-אוטוסן', סרחאן טורפן (Serhan Turfan) "בימים אלו 'פורד-אוטוסן', פרוסה ב-32 מדינות בינלאומיות וכעת אנחנו פועלים להגיע ל-51 מדינות עד שנת 2021. אני מאמין שתהיה ל-'פורד-אוטוסן' הצלחה גדולה עם השותפה הישראלית, DMC TRUCKS." 

משאיות פורד בישראל

בכירי דלק מוטורס –קומסקו משאיות ופורד-אוטוסן ומשאית השנה 2019

פוטנציאל המכירות בארץ: שוק של 3,000 משאיות בשנה

משאיות פורד מצטרפות להיצע גדול של יצרני משאיות מרחבי העולם ושוק תחרותי במיוחד, המוכרים כיום סביב ה-3,000 משאיות בשנה בישראל במשקל של 15 טון ומעלה. בכוונת DMC היבואנית לתפוס תוך מספר שנים נתח שוק של עשרות אחוזים משוק המשאיות המקומי, בין השאר הודות להיצע גדול של משאיות למגוון גדול של תחומים (כולל כמה פיתוחים מיוחדים לשוק הישראלי), מחירים אטרקטיביים, אחריות מקיפה וייחודית ועוד.

משאיות פורד בישראל

האחריות המקיפה בשוק

האחריות שתוצע למשאיות 'פורד' בישראל, עומדת על לא פחות מ- 48 חודשי אחריות או 400,000 ק"מ, בתנאי "פגוש לפגוש". משך האחריות הארוך מעיד לדברי היבואן על איכות המשאית, אמינותה וכושר עמידתה בעבודה אינטנסיבית. בנוסף לכך, בחודשים שחלפו מאז החל השיוק המקדים בישראל, פרסה DMC TRUCKS  מערך שירות ארצי שמעניק מענה שוטף בכל חלקי הארץ – חיפה, צור יגאל, אשדוד, באר שבע, ירושלים ואילת.

משאיות פורד בישראל

מובילית פורד שפותחה במיוחד לשוק הישראלי בשירות אלדן

פורד F-MAX – משאית השנה בעולם 2019

באירוע הוצגה לראשונה בישראל, משאית הפורד F-MAX שזכתה לאחרונה בתואר משאית השנה לשנת 2019, בתערוכת IAA בהאנובר שבגרמניה. המשאית החדשה של פורד הביסה ודחקה את משאיות ההפצה העירוניות, מסדרת L ו-P של סקאניה ואת משאית הוולוו  FH המונעת על גז, למקומות השני והשלישי, ומדובר בהישג ראוי ומכובד במיוחד, כשמדובר ביצרן שאינו נמנה עם יצרני המשאיות הגדולים באירופה. 

המשאיתF-MAX  שהוצגה באירוע הייתה בתצורת גורר תומך, וזו הגרסה הראשונה שתוצע למכירה.  המשאית מצוידת במנוע מתוצרת פורד בנפח 12.7 ליטר ובתצורת 6 צילינדרים, המפיק 500 כ"ס ועומד בתקני Euro 6. הכוח מועבר דרך תיבת הילוכים מתוצרת ZF Traxon עם 12 הילוכים אל הסרן האחורי, כאשר גם הסרנים מיוצרים על ידי פורד. פיתוח של מהנדסי המפעל הוליד גם את הקבינה החדשה, ברוחב 2.5 מטר. הקבינה כוללת עיצוב פנימי הכולל רצפה שטוחה ואחידה, שני מקומות לשינה ותאי אחסון בדומה לתאים במטוסי נוסעים.

משאיות פורד בישראל

המשאית תציע טכנולוגיה פורצת דרך בתחום – ConnecTruck. היא תאפשר ניטור ומעקב מרחוק של המשאית באמצעות תוכנות אבחון, לרבות מפה טופוגרפית המסוגלת לנתח את תנאי הכביש, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת עזר לבלימת חירום, מערכת לשמירת נתיב הנסיעה, מערכת לשמירת מרחק  ומערכת מולטימדיה בעלת מסך 8" עם חיבור Bluetooth ויישום Apple CarPlay.

לדברי מנכ"ל DMC TRUCKS, יוסי יצחק: "משאיות פורד עומדות בכל התקנים האירופאים ועונות לדרישות שוק המשאיות הישראלי. סל המוצרים שלנו יורחב וישודרג בשנים הקרובות, כשבניהם אחד המוצרים המרשימים שפורד יצרה – FORD F-MAX. בקרוב נחל לשווק אותה בארץ, במקביל לשיווקה באירופה. שמנו לנו למטרה להיות שחקן מוביל בשוק המשאיות בארץ".

מאז תחילת השיווק בחודשים האחרונים, נמסרו עד כה כ-35 משאיות פורד בישראל.

 

 

עוד מחדשות רכב