משודרג לשטח: שברולט סילברדו Z77 OFF ROAD

חברת UMI מתחילה בשיווק גרסת שטח ייחודית לטנדר הסילברדו, העונה לשם "Z77 OFF ROAD" וכוללת חבילת אבזור שטח שנבנתה בשיתוף פעולה עם חברת "גתוס". המחיר נקבע על 234,990 שקלים לתקופת ההשקה.

ששי כהן 25 ביול, 2019
שברולט סילברדו Z77 OFF ROAD

צילומים: בני דויטש

התחרות בקטגוריית הטנדרים הגדולים עולה שלב, וזמן קצר לאחר שהושק בארץ דודג' ראם החדש, מודיעה UMI יבואנית שברולט על השקת גרסת שטח חדשה לסילברדו, העונה לשם Z77 Off Road וכוללת חבילת שטח מושלמת שפותחה בשיתוף חברת "גטוס".


הסילברדו, שמוביל בעשור האחרון את הקטגוריה עם נתח שוק של יותר מ-50 אחוזים זכה לאורך השנים לקהל לקוחות נאמן והפך לדגם אייקוני למותג שברולט. הדגם מצויד במנוע Duramax מאסיבי בתצורת V8 טורבו-דיזל בנפח 6.6 ליטר בהספק של 445 כ"ס ו-124.5 קג"מ, יחידת הכח משודכת לתיבת 6 הילוכים אוטומטית (Allison) הכוללת הילוך כח והנעה כפולה לנהיגת שטח והנעה אחורית לכביש.

גרסת ה- OFF ROAD Z77  החדשה עוצבה לאחר התייעצות עם לקוחות המותג ונבנתה בשיתוף פעולה עם חברת "גתוס" המתמחה בשיפורי רכבי שטח, וכוללת חבילת אבזור ושיפורים מכניים ייעודיים לצד תוספות וויזואליות בשווי של עשרות אלפי שקלים. הגרסה החדשה כוללת הגבהת הרכב ב- 50 מ"מ (רשומה ברישיון הרכב) באמצעות סט קפיצים מבית  ובולמים מבית  RANCHO, המגביהים את גחון הרכב ומשפרים את יכולת התנועה בשטח טכני קשה, לצד צמיגי 50/50  מבית BF המותאמים לנהיגה בשטח קשה אך שומרים על נוחות נסיעה מרבית בדרכים סלולות, מיגון מלא הכולל מיגון גיר, גחון, מיכל דלק ומיגון על מיכל האוריאה. בנוסף, הרכב יאובזר בפגוש קדמי בעיצוב מיוחד המשפר את זוויות הגישה והנטישה ועמיד יותר כנגד פגיעה, עליו מורכבים סט פנסים וכננת 12,000 LB. קשת העמסה אחורית עם סורג לחלון, סט מדרגות צד לשטח, כנפונים מעל בתי הגלגלים ומדבקה מעוצבת.

מעבר לכך, כולל הדגם את האבזור הסטנדרטי של המכונית הכולל בין השאר: 6 כריות אוויר, מערכת התרעת סטיה מנתיב והתנגשות בהתקנה מקומית, בלם-אגזוז (EXHAUST BRAKE), מערכת בקרת משיכה הכוללת בקרת טלטול לנגרר, בקרת לחץ אויר בצמיגים, תאורה פנימית LED, פנסי ערפל קדמיים,  מצלמת רוורס עם קווי הנחיה דינמיים, מראות צד בצבע הרכב עם כוונון וחימום חשמלי, מערכת MY LINK הכוללת מסך מגע 8" חיבורי USB , חיבור AUX , כולל בלוטות', דיסק MP3 ו-6 רמקולים, כוונון חשמלי למושב נהג, מערכת בקרת אקלים אלקטרונית עם שליטה נפרדת לנהג ולנוסע ועוד.

שברולט סילברדו Z77 OFF ROAD ישווק במסגרת ההשקה במחיר מבצע של 234,990 שקלים במקום 264,990 שקלים.