משטרת ישראל רכשה אופנועי ZERO חשמליים

משטרת ישראל מצטרפת למהפכה הסביבתית "הירוקה" אשר מאמצות יחידות משטרה רבות ברחבי העולם ורכשה מחברת מטרו מוטור 20 אופנועים חשמליים מתוצרת ZERO האמריקאית.

ששי כהן 09 בנוב, 2021
אופנוע זירו משטרה

חברת מטרו מוטור מודיעה על עסקת מכירה ראשונה של אופנועים חשמליים למשטרת ישראל, במסגרתה נחתם הסכם רכישה של 20 אופנועי ZERO חשמליים. הכמות הראשונה של הכלים כוללת את דגמי ה-FX – אופנוע דו"ש שנחשב לדגם הכניסה של המותג, וכן את ה-DS-R – אחד מדגמי הכביש של היצרן, ובחברה מאמינים שמדובר ברכישה ראשונה לקראת הסכמים נוספים אשר יאפשרו התרחבות של צי הכלים החשמליים העתידיים להיכנס לשירות המשטרה.

אופנועי ה ZERO החשמליים מהווים את חוד החנית במסגרת המהפכה הסביבתית "הירוקה" אשר מאמצות יחידות משטרה רבות ברחבי העולם. הם נבחרו לא רק לאור היתרונות הסביבתיים שלהם, עלויות התחזוקה הנמוכות והדרישות התפעוליות הנוחות, אלא גם ובעיקר לאור היכולות הביצועיות הגבוהות של הכלים המתאימות לעבודות השיטור המגוונות. כ- 500 כלים של מותג הZERO  כבר נרכשו על ידי אותן יחידות המשטרה בעולם והמגמה צפויה להתפשט. 

ככל הנראה מדובר באופנועים שמיועדים בעיקר למשימות שיטור עירוניות, שכן טווח הנסיעה של האופנועים החשמליים עדיין מוגבל ועומד על 87 ק"מ בממוצע בסה"כ בדגם ה-FX (או עד 164 ק"מ בתנועה עירונית) וכ-169 ק"מ בדגם ה-DS-R או עד 262 ק"מ בשימוש עירוני. מחירי המחירון של הכלים הנ"ל לציבור הרחב עומד על כ-54,985 שקל לדגם ה-FX ו-79,985 שקל לדגם ה-DS-R, אך סביר להניח שהמשטרה שילמה סכומים נמוכים משמעותית.

יותם אבירם סמנכ"ל מכירות מטרו מוטור: "מטרו מוטור שמחה לקחת חלק  במהפכה הירוקה" העולמית אותה מאמצת גם משטרת ישראל. היתרונות הבולטים של אופנועי ה ZERO החשמליים יאפשרו לספק ליחידות המשטרה את המענה הנדרש במסגרת הפעילות המשטרתית השוטפת". 

עוד מדו גלגלי